شنبه 12 خرداد 1403 00:00:00
پيشرفت 50 درصدي پروژه اصلاح و بازسازي شبكه آب قاسم آباد و كوي نبوت همدان

پيشرفت 50 درصدي پروژه اصلاح و بازسازي شبكه آب قاسم آباد و كوي نبوت همدان

--

معاون بهره برداري و توسعه آب شركت آب و فاضلاب استان همدان از پيشرفت 50 درصدي پروژه اصلاح و بازسازي شبكه آب قاسم آباد و كوي نبوت همدان خبر داد.
حميدرضا نيكداد در گفت وگو با ايسنا، با بيان اينكه دسترسي به آب شرب با كيفيت مطلوب در قاسم آباد و كوي نبوت تبديل به يكي از مطالبات اساسي مقامات عالي رتبه استان و شهرستان شده بود، اظهار كرد: به دنبال مشكلات عديده اي كه سال ها بود شهروندان كوي نبوت و قاسم آباد همدان براي دسترسي به آب شرب با كيفيت و كميت مطلوب داشتند و منجر به بروز اعتراضاتي شده بود، با پيگيري جدي اين معاونت و در حداقل زمان ممكن قراردادي با پيمانكار ذيصلاح به مبلغ سه ميليارد و 740 ميليون تومان و از محل منابع عمراني منعقد شد.

وي با اشاره به اينكه پروژه مذكور با گذشت حدود چهار ماه از شروع، داراي پيشرفت 50 درصدي است، تصريح كرد: تاكنون شش كيلومتر شبكه آب با اقطار 160، 110 و 63 ميليمتر و حدود 300 فقره انشعاب آب اجرا و بازسازي شده است.

نيكداد خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت اجراي اين پروژه تاكنون استاندار همدان و نمايندگان شهرستان همدان در مجلس، ضمن بازديد حضوري از محل اجراي پروژه نسبت به سرعت و كيفيت اجراي آن اظهار رضايت كرده اند.

معاون بهره برداري و توسعه اب شركت آبفاي استان همدان افزود: فاز بعدي پروژه كه مي توان گفت مهمترين قسمت آن است اجراي خط آبرساني 250 چدن داكتيل از ضلع جنوبي بلوار امام خميني(ره)(بعد از مركز تعويض پلاك) به سمت ضلع شمالي اين بلوار است كه با توجه به ترانزيتي بودن اين معبر و ترافيك پر حجم آن، قرار است با اتخاذ تمهيدات ويژه در حداقل زمان ممكن و هم زمان با عبور ترافيك اجرا شود.

وي با اشاره به اجراي شبكه آب در كوي ويسي همدان نيز يادآور شد: با توجه به احداث كوي ويسي در محدوده شهر فرهنگيان همدان و رشد سريع سكونتگاه هاي جمعيتي در اين ناحيه، درخواست هاي مكرري از سوي شهروندان و مسئولان استان و شهرستان براي اجرا و توسعه شبكه آب در اين منطقه به اين معاونت داده شد.

نيكداد ادامه داد: قراردادي به مبلغ حدوداً 140 ميليون تومان از محل منابع عمراني با پيمانكار ذيصلاح منعقد و اجراي شبكه آب در كوي ويسي طي حدود 10 روز انجام شد.

معاون بهره برداري و توسعه اب شركت آبفاي استان همدان تأكيد كرد: در حال حاضر با اجراي 1500 متر لوله 110 و 160 ميليمتر پروژه از پيشرفت 95 درصدي برخوردار است و با اجراي 100 متر ديگر و اتصال به خط آبرساني پروژه تكميل مي شود و به بهره برداري مي رسد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

کلنگ زنی شهید جمهور تامین آب شرب سد اکباتان دولت سیزدهم مدیریت تنش آبی رزن تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری شطرنج شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان رودخانه اصلاح شبکه فاضلاب روستاها نشست رسانه ای خط انتقال روز دختر همیار آب روستا آب شرب پایدار محیط زیست تصفیه فاضلاب آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x