جمعه 14 اردیبهشت 1403 00:00:00

آغاز کاشت 300 هزار اصله نهال توسط آبفای استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز کاشت 300 هزار اصله نهال توسط این شرکت در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشورخبر داد و گفت: در مرحله نخست 33600 اصله نهال کاشته شده است و با پساب آبیاری می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر در آئین کاشت نهال توسط این شرکت، اظهار کرد: طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت از آبان‌ماه سال 1402 در کشور آغاز شده و سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور کاشته می‌شود که سهم کلی استان همدان سه میلیون اصله درخت است. 
بختیاری‌فر تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، تعهد شرکت آب و فاضلاب استان همدان 300 هزار اصله نهال است که از این تعداد 145 هزار اصله در تصفیه‌خانه فاضلاب شهر همدان کاشته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برای آبیاری نهال‌های کاشته شده، به جای استفاده از آب‌های زیرزمینی که منبعی بسیار با ارزش است از پساب تصفیه شده فاضلاب که استانداردهای لازم سازمان حفاظت محیط زیست را دارد، استفاده می‌شود که این اقدام، نقطه قوت دیگری در راستای بازچرخانی آب و اهمیت پساب است.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب کاشت درخت نوروز 1403 مدیریت مصرف آموزش همگانی یخزدگی کنتور اصلاح شبکه آبرسانی خانه تکانی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب بانوی آب مدیریت مصرف آب نهضت ملی مسکن انتخابات 1402 همایش بازچرخانی آب خاکستری پساب معاونت بهره‌برداری فاضلاب لوح تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x