جمعه 14 اردیبهشت 1403 00:00:00
نوسازی 89 کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان در سال 1402

نوسازی 89 کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان در سال 1402

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و نوسازی 89 کیلومتر شبکه آب استان در سال 1402خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده آب بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و 288 کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل 7.5 درصد به نوسازی نیاز دارد. 

بختیاری‌فر با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدر رفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدر رفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است. 

وی با اشاره به اینکه  عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تامین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، یادآوری کرد: در سال گذشته 9.5 کیلومتر از شبکه آب شهری و 79.6 کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان، اصلاح شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان با تاکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان کرد از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب کاشت درخت نوروز 1403 مدیریت مصرف آموزش همگانی یخزدگی کنتور اصلاح شبکه آبرسانی خانه تکانی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب بانوی آب مدیریت مصرف آب نهضت ملی مسکن انتخابات 1402 همایش بازچرخانی آب خاکستری پساب معاونت بهره‌برداری فاضلاب لوح تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x