دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 00:00:00

اختصاص 77 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر ملایر

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اختصاص 77 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر ملایر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، ذوالفقار مهدی‌زاده روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه در جلسه بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان ملایر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ۷۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر ملایر از محل ماده ۵۶ قانون بودجه و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل بند "ی" تبصره ۱۵ قانون بودجه ( اعتبارات در اختیار وزیر) برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان ملایر اختصاص داده شده است. مهدی‌زاده تصریح کرد: یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار از محل اعتبارات متمرکز ملی برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان ملایر، خریداری و تحویل داده شده است. وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در آبرسانی به روستاها، مطرح کرد: جمعیت تحت پوشش روستایی تا پایان دولت دوازدهم در کشور ۸۲ درصد بود که این آمار در دولت سیزدهم به ۸۷ درصد رسیده و تا پایان دولت به ۹۰ درصد معادل ۱۹ میلیون نفر می‌رسد. معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح جهاد آبرسانی تا الان، پنج هزار روستا به صورت پایدار آبرسانی شدند و برنامه ما این است که این آمار تا پایان دولت سیزدهم به 10 هزار روستا برسد. مهدی‌زاده در پایان، یادآوری کرد: مدیریت اولویت‌بندی پروژه‌های آبرسانی روستایی باید توسط شرکت‌های آب و فاضلاب، مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه این جلسه؛ فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان، گزارشی از آخرین اقدامات، فعالیت‌ها و وضعیت استان در حوزه آب و فاضلاب را شرح داد و فرماندار ملایر نیز خواستار رسیدگی به موضوع فاضلاب شهری و آبرسانی روستایی در این شهرستان شد. در پایان جلسه نیز، آیین تکریم و معارفه‌ی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر برگزار و رسول روبخش به عنوان سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر، معرفی شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تور رسانه ای ابفای تویسرکان بازدی خبری شطرنج شهر سرکان آبفای تویسرکان امور بانوان رودخانه اصلاح شبکه فاضلاب روستاها نشست رسانه ای خط انتقال روز دختر همیار آب روستا آب شرب پایدار محیط زیست تصفیه فاضلاب آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب کاشت درخت نوروز 1403 مدیریت مصرف
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x