چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 00:00:00
در فروردین‌ماه 1403 رقم خورد؛ همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

در فروردین‌ماه 1403 رقم خورد؛ همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: استان همدان در فروردین‌ماه 1403 از استان‌های برتر کشور در پروژه آبرسانی روستایی معرفی شد و در میان هفت استان برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آبفا استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای سیمین در فروردین‌ماه امسال انجام شد و با این اقدام 349 نفر در قالب 101 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.
بختیاری‌فر تصریح کرد: خط انتقال آبرسانی به روستای سیمین به طول شش کیلومتر و با لوله پلی‌اتیلن 90 میلی‌متری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای سیمین از پروژه‌های جهاد آبرسانی است، مطرح کرد: برآورد ریالی اجرای این پروژه شش میلیارد تومان بود اما چون قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی مسئول اجرای پروژه بود فقط سه و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه، آبرسانی به مناطق روستایی در دولت سیزدهم و وزارت نیرو مورد توجه جدی قرار گرفته است.
 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

روستا آب شرب پایدار محیط زیست تصفیه فاضلاب آب شرب رفع تنش آبی تقدیر نامه آبفای اسداباد توسعه شبکه آبرسانی حوادث آب و فاضلاب کاشت درخت نوروز 1403 مدیریت مصرف آموزش همگانی یخزدگی کنتور اصلاح شبکه آبرسانی خانه تکانی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب بانوی آب مدیریت مصرف آب نهضت ملی مسکن انتخابات 1402 همایش بازچرخانی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x