دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 00:00:00

خدمات نوین

  • ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک و سامانه جامع خدمات الکترونیک : متقاضیان و مشترکین پس از مراجعه به میز خدمات الکترونیک و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک می توانند خدمت خود را دریافت نمایند و در هر مرحله از دریافت خدمت پیامک برای مشترک ارسال می گردد و می تواند از وضعیت خدمت خود مطلع شود.
  • ارائه خدمت از طریق USSD : متقاضیان و مشترکین می توانند با وارد نمودن کد دستوری *6655*122000# خدمات مختلفی از جمله اطلاع رسانی حادثه و اطلاع یابی قطعی آب و .... دریافت نمایند.

  • شبکه های اجتماعی شرکت آب وفاضلاب استان همدان جهت ارتباط با مشترکین

    درگاه ارتباطی در پیام رسان بله https://ble.ir/join/NWU4YTExMj

    درگاه ارتباطی در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/Abfa_Hmd

    درگاه ارتباطی در پیام رسان گپ https://gap.im/Abfa_Hmd

  • تلفن گویای 122 در هفت روز هفته و 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی کلیه سوالات و درخواست های مشترکین در حوزه آب و فاضلاب است.




تاریخ ایجاد: 1402/12/19 (09:07:59)

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/19 (11:24:08)

تعداد بازدید: 141

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x