اهداف و استراتژی
اهداف کلان و استراتژی شرکت |
تامین آب شرب مطابق با استاندارهای بین المللی توسعه 100 درصدی تحت پوشش آب ارتقا درصد تحت پوشش فاضلاب بهسازی تصفیه خانه های آب تکمیل و بهسازی تصفیه خانه های فاضلاب ارتقا درجه حرفه ای شرکت برون سپاری فعالیتهای شرکت و ظرفیت سازی در آن خصوص کاهش هدر رفت و اصلاح الگوی مصرف توسعه و احداث مرکز کنترل از راه دور آب (تلهمترینگ) اتوماسیون گردش اطلاعات بهرهبرداری از دانش و فرهنگ فنآوری اطلاعات (IT) استقرار نظام ارزیابی و تعالی سازمانی براساس مدل EFQM استقرار و حفظ سیستمهای مدیریت کیفیت براساس استانداردهای سری ISO تدوین و ارتقای مقررات، دستورالعملها و آییننامههای اجرایی و عملیاتی اصلاح ترکیب نیروی انسانی شرکت و شرکت های زیرمجموعه و برگزاری آموزشهای لازم برای تجهیز آنها اصلاح مستمر ساختار سازمانی براساس نیاز روز از همه مهمتر ارتقای سطح کیفی خدماترسانی به مشترکان و جلب رضایت آنها |