دوشنبه 08 مرداد 1403 00:00:00
دوازده شب زيارت عاشورا و عزادري سيد و سالار شهيدان همراه با مديريت و كاركنان شركت آبفاي استان همدان

دوازده شب زيارت عاشورا و عزادري سيد و سالار شهيدان همراه با مديريت و كاركنان شركت آبفاي استان همدان

--

 ‌

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و در دومين سال پياپي- مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان در محل حسينيه امام علي(ع) (تالارآب) با حضور فعال مديران و كاركنان شركت آبفاي استان همدان برگزار گرديد.
در اين حركت خودجوش كه به همت مديرعامل شركت-جناب آقاي مهندس رحيمي فر و با كمكها و هزينه هاي پرسنل شركت از سال 1388 كار خود را آغاز نموده، امسال نيز به با شور و حالي مضاعف اين مراسم عزاداري برگزار گرديد. اين جنبش حسيني، با هدف ترويج فرهنگ كربلا و يادآوري حماسه ي حسين(ع) و 72 تن از ياران باوفاي سيدالشهدا بوده است كه با استقبال بي نظير مردم –مسئولين -همكاران و خانواده هاي معزز آنان و همچنين مديران ساير دستگاهها نيز مواجه گرديد. در اين دوازده شب با تلاوت آياتي چند از كلام اله مجيد مراسم شروع گرديد و سپس سخنراني حاج آقا ستاري كه از علماي دين مي باشند اجرا شده و پس از آن يكي از مداحين معتبر اهل بيت، زيارت عاشورا را قرائت نموده و به مداحي و سينه زني پرداختند .به نقل از اين گزارش در حركتي نو و ابتكاري بچه ها نيز به اتاقي كه جهت ترسيم نقاشي پيش بيني گرديده بود هدايت شده و با حضور مربي آگاه به حادثه ي دلخراش كربلا ، كه هر شب با نام و ياد يكي از اهل بيت داستاني را براي آنان تعريف نموده، و درخواست كشيدن نقاشي در همان حال و هوا و با محتواي محرم و كربلا را داشتند . لازم به ذكراست، در پايان به بهترين نقاشي هاي كشيده شده جوايزي نيز اهدا گرديد. اضافه مي نمايد، در شب سوم عاشورا با كمكهاي مردمي و پرسنل عاشق امام حسين(ع) مراسم نذري نيز به پا گرديد.      

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x