سه شنبه 09 مرداد 1403 00:00:00
مشکل افت فشار و قطعي آب در منطقه اسلامشهر همدان مرتفع شد

مشکل افت فشار و قطعي آب در منطقه اسلامشهر همدان مرتفع شد

--

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع مشکل افت فشار و قطعي آب در برخي نقاط منطقه اسلامشهر همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان، فرهاد بختياري فر ضمن اشاره به مشکلات چندين ساله اهالي منطقه اسلامشهر در خصوص افت فشار و قطعي آب در برخي بخش هاي اين نقطه از شهر گفت: به دنبال گزارشات دريافتي در روزهاي بيست و هشتم و بيست و نهم اسفند ماه سال گذشته مبني بر افت فشار و قطعي آب در برخي نقاط مذکور، بلافاصله در محل مربوطه حاضر و بازديدهاي ميداني انجام شد.

وي با اذعان اينکه بر اساس بازديد ميداني انجام شده، وجود برخي مشکلات در تعدادي از محلات اين منطقه اثبات شد عنوان کرد: پس از ملاقات هاي مردمي انجام شده و برگزاري جلسه با معتمدين محل بلافاصله دستور رفع مشکل صادر و تيم عملياتي ما درمحل حاضر شدند.

بختياري فر افزود: به دنبال مجموعه اقدامات انجام شده و تامين آب از منطقه حصار امام تا مدتي مشکل مذکور مرتفع گرديد اما در روزهاي پنجم و ششم فروردين ماه سال جاري مجددا با دريافت گزارشات مردمي مبني بر پاره اي از مشکلات در خصوص افت يا قطعي آب، بلافاصله نسبت به رفع مشکل به روش ديگر اقدام شد به نحوي که تعمير، ترميم و اصلاح خط ضربتي آب در بلوار آيت الله نجفي با لوله 250 آزبست در دستور کار همکاران ما قرار گرفت.
مدير عامل آبفاي استان همچنين توضيح داد: پس از مجموعه اقدامات ياد شده خوشبختانه مشکل افت فشار و قطعي آب در منقطه اسلام شهر همدان به طور کامل مرتفع گرديد.

وي در نهايت با بيان اينکه خدمت به مشترکين را در هر شرايطي از تکاليف خود مي دانيم، اظهارداشت: با وجود کمبود بارش هاي جوي و افت ذخاير آبي، توزيع عادلانه آب در تمامي مناطق شهر و استان از وظايف ماست.

لازم به ذکر است، جمعيت ساکن در منطقه اسلامشهر 30 هزار نفر مي باشد.

1401/1/20

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x