شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
اجرای بخشی از شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب شهر جورقان

اجرای بخشی از شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب شهر جورقان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز اجرای 600 متر شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب در شهر جورقان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: بلوار امام خمینی (ره) به عنوان معبر اصلی شهر جورقان دارای شبکه جمع‌آوری فاضلاب می باشد. و در حال حاضر با اجرا شبکه‌ی جمع‌آوری در کوچه‌های فرعی فاضلاب معابر پاکسازی و به خط انتقال تصفیه خانه همدان هدایت می شود.

بختیاری‌فر تصریح کرد: عدم وجود شبکه فاضلاب در این مناطق باعث نارضایتی شهروندان و مشکلات زیست‌محیطی شده بود که با جمع‌آوری فاضلاب این منطقه و انتقال آن به تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شهر همدان، گامی مهم در راستای جلب رضایت ساکنین این مناطق و حفاظت از محیط‌زیست برداشته می‌شود.

وی با اشاره به نصب 50 فقره انشعاب در این منطقه، توضیح داد: بیش از 600 متر لوله‌ی کاروگیت با قطر 250 میلی متر در این پروژه، اجرا می‌‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان، پیرامون زمان بندی اجرای این پروژه، توضیح داد: اجرای شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب شهر جورقان از تیرماه 1403 آغاز شده و این پروژه تا پایان تابستان سال جاری به اتمام می رسد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x