سه شنبه 09 مرداد 1403 00:00:00

پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آب در روستای «باباپیرعلی»

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ی اصلاح توسعه شبکه و توزیع آب در روستای «باباپیرعلی» از توابع شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان؛ فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در روستای باباپیرعلی به طول 10 کیلومتر در حال اجراست.

بختیاری‌فر با بیان اینکه این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در این پروژه از لوله‎ی پلی‌اتیلن به اقطار 110 و 63 کیلومتر، استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه 10 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه لازم است، عنوان کرد: با اجرای این پروژه، 606 نفر در قالب 220 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهرمند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: برخی از روستاهای استان به دلایل متعدد از دسترسی به آب سالم و پایدار محروم مانده بودند که وزارت نیرو برای جبران این عقب‌ماندگی‌ها اقدامی جهادی را با عنوان جهاد آبرسانی آغاز کرد تا چهره محرومیت آبی را از روستاها پاک کند و آبرسانی به روستای بابا پیرعلی نیز در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی انجام شده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه تأمین نیازهای اولیه جوامع روستایی و آب شرب و بهداشتی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده که باعث حفظ و بقای جمعیت روستایی در سکـونت‌گاه‌های فعلی خواهد شد، مطرح کرد: ارائه خدمات زیربنایی به این بخش از جمعیت کشور، از جمله اصلی‌ترین رسالت‌های نظام و به‌تبع آن مورد توجه و پیگیری ویژه وزارت نیرو، به‌عنوان متولی زیرساخت اصلی آب است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

تامین آب مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x