شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بازديد معاون عمراني استاندار همدان از پروژه تامين و آبرساني از خاکو

بازديد معاون عمراني استاندار همدان از پروژه تامين و آبرساني از خاکو

--

 


مهندس عراقي روز گذشته به همراه مدير کل دفتر فني استانداري ، مدير عامل شرکت آبفا  و معاونين اين شرکت از پروژه تامين و آبرساني از رودخانه خاکو بازديد کرد.
در طول اين ديدار  مهندس حسسيني بيدار و معاونين و مديران پروژه با ارائه گزارش از وضعيت آب و نحوه اجراي اين طرح  از حضور ارزشمند ايشان به عنوان اولين بازديد ميداني از طرح هاي استان که نشان از اهميت حوزه آب دارد تشکر و قدر داني نمودند.
معاون امور عمراني استاندار در خلال اين بازديد گفت  : با توجه به تجربه سال هاي گذشته و تابستان امسال در کمبود منابع آب ، استفاده از آب هاي  سطحي در فصول غير زراعي از اقدامات بسيار موثري است که شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حال انجام اين کاراست .
وي گفت : آبرساني از رودخانه  خاکو به تصفيه خانه آب شهيد بهشتي از اقدامات بسيار خوبي است که شرکت آّب و فاضلاب استان همدان عمليات اجرايي آن را آغاز نموده  است .
مهندس عراقي  در اين ديدار  ضمن تشکر از اقدامات ارزنده شرکت آبفا طي سال هي گذشته اظهار داشت . اين شرکت از ظرفيت بسيار بالاي مهندس و توانمند ي نيروي انساني در سطوح مختلف مديريتي برخوردار است و همين  داشته  ها باعث شده  از قدرت اجرايي بسيار بالاي برخوردار باشد
وي همچنين تاکيد کرد که با گزارش هايي که  به دست ما مي رسد به جرات مي توان گفت که شرکت آب و فاضلاب بيدار است و به وظايف خود بخوبي عمل مي کند .
ايشان با اشاره به بارش هاي خوب امسال ، از آنجا که بارش ها غالبا برف بوده است ميزان ذخيره آب در سد اکباتان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را کمتر از حد انتظار دانست و گفت  اين اقدامات مي تواند آب سد را براي استفاده در فصل تابستان سال 93 براي شهر همدان ذخيره نمايد .
معاون عمراني استاندار با عنوان اين مطلب که مهم ترين اقدام استان در راستاي تامين آب، آبرساني از تالوار به همدان است گفت : نمايندگان و مسئولين استان با همکاري هم بايد با جذب حداکثراعتبارات از مرکز اين طرح آبرساني را به سر انجام برسانند که تا آن زمان اقدامات مقطعي از اين دست مي تواند به تامين آب شهر همدان کمک نمايدو از بروز مشکلات ناشي از کم آبي جلوگيري نمايد.
در اين بازديد همچنين مديرکل دفتر فني استانداري همدان نيز با اشاره به فعاليت هاي مطلوبي که تا کنون صورت پذيرفته گفت مستند سازي کارها مي تواند راه را براي کارشناسان آينده باز و از آن بهره مندي کافي به عمل آيد.

ايشان در پايان ضمن تشکر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستاي تامين و توزيع آب از شهروندان خواست تا با مصرف بهينه آب که با زحمت فراوان بدست آن ها مي رسد ياريگر مسئولين در پيشگيري از بوجود آمدن بحران کم آبي باشند .

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x