شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير امور آبفا در اسدآباد خبر داد:رشد 25 درصدي مشترکان آب در اسدآباد

مدير امور آبفا در اسدآباد خبر داد:رشد 25 درصدي مشترکان آب در اسدآباد

--

مدير امور آب و فاضلاب اسدآباد گفت: هم‌اکنون 18 هزار مشترک آب در شهر اسدآباد وجود دارد که نسبت به سه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
مهندس مرسلي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب در سطح شهر اسدآباد، اظهار داشت: يکي از معضلاتي که ما در سطح شهر با آن مواجه‌ايم، سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب است که اخيراً اين‌گونه سرقت‌ها زياد شده است.
وي با بيان اينکه دريچه‌هاي آب و فاضلاب از نوع چدن هستند و با قيمت گراني خريداري مي‌شوند، گفت: سارقان اين دريچه‌ها را با قيمت پائيني مي‌فروشند.
مدير اداره امور آب و فاضلاب شهر اسدآباد به خطرات ناشي از نبود دريچه‌هاي فاضلاب اشاره کرد و گفت: متأسفانه با توجه به اينکه زير اين دريچه‌ها خالي و ارتفاع آن زياد است، ممکن است در مواقع شب اتفاق ناگواري براي رهگذران بيفتد.
وي با بيان اينکه نيروي انتظامي بايد براي دستگيري سارقان تلاش کند، از دستگاه قضايي نيز خواست برخورد قاطع‌تري را نسبت به سارقان داشته باشند.
مهندس مرسلي با اشاره به اينکه طي سال‌ جاري 5 ميليون تومان خسارت در زمينه سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب به ما وارد شده، اضافه کرد: البته خسارت ناشي از سرقت دريچه‌ها چندان مطرح نيست بلکه بحث امنيت و خطرات ناشي از نبود اين دريچه‌ها براي ما مهم است.
وي با اشاره به اعتراضات مردم کوچه شهيد اختري اسدآباد مبني بر نبود شبکه فاضلاب نيز گفت: اين کوچه به شبکه فاضلاب وصل نيست.
مدير اداره امور آب و فاضلاب اسدآباد با بيان اينکه اجراي شبکه فاضلاب را در ابتداي سال 93 در دستور کار داريم، افزود: اجراي شبکه فاضلاب کوچه شهيد اختري در اولويت کاري ما است.
وي در خصوص مطالبات اداره آبفا از مردم يادآور شد: ميزان مطالبات ما از مردم نسبت به ميانگين استان بالا است و اين در حالي است که امسال افزايش مبلغي روي قبوض آب نداشتيم.
مهندس مرسلي با بيان اينکه در سطح شهر 400 ميليون تومان مانده مطالبات داريم، افزود: از اين ميزان مطالبه 250 ميليون تومان صرفاً مسکوني، 60 ميليون تومان اماکن دولتي، اداري، نظامي و انتظامي و مابقي نيز آموزشي، تجاري و ساير کاربري‌ها است.
وي با تأکيد بر پرداخت بدهي از سوي ادارات و مردم خاطرنشان کرد: هر چه اين مطالبات زودتر تسويه شوند مي‌توانيم خدمات بهتري را به همشهريان ارائه دهيم.
مدير اداره امور آب و فاضلاب شهر اسدآباد از رشد 25 درصدي مشترکان آب در شهر اسدآباد نسبت به سه سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه ساخت و ساز مسکن‌هاي مهر در سه سال گذشته، اشتراکات ما نيز در زمينه آب بيشتر شده است.
وي با بيان اينکه هم اکنون 18 هزار مشترک در اين شهر وجود دارد، گفت: 500 اشتراک فاضلاب نيز در سطح شهر داريم.
مهندس مرسلي تصريح کرد: فروش انشعاب فاضلاب نيز در سطح شهر خوب بوده که با تخصيص اعتبارات در سال آينده انشعاب فاضلاب نصب خواهند شد.

 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x