شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون هماهنگي و پشتيباني شركت مهندسي آبفاي كشور در همدان مطرح كرد:تدوين سند توسعه استان همدان بر مبناي توسعه کشاورزي

معاون هماهنگي و پشتيباني شركت مهندسي آبفاي كشور در همدان مطرح كرد:تدوين سند توسعه استان همدان بر مبناي توسعه کشاورزي

--

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان، معاون هماهنگي و پشتيباني شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور در سفر يك روزه ي خود به همدان گفت: سند توسعه استان همدان بر مبناي توسعه کشاورزي تدوين شده و اميدواريم تيم جديد مديريتي بتواند استان همدان را در بخش آب به يک استان با شاخص هاي مطلوب توسعه يافته تبديل کند.
"مهندس پاکروح" افزود: استان همدان در سال هاي گذشته از پوشش برفي مناسبي برخوردار بود و خيلي در بخش آب دچار مشکل نبوديم اما امسال،چنانچه شاهد هستيم در اسفندماه آنچنان پوشش برفي در استان همدان مشاهده نمي شود.
وي با توجه به اقدامات اجرايي صورت گرفته در استان ادامه داد: ما در تمام نقاط کشور در منابع آبي مشکلات بزرگي داريم و تابستان سال آينده بدون شک تابستان پرتنشي براي ما خواهد بود. اما آنچه که مي تواند براي مديريت چنين بحراني به ما کمک کند، هم افزايي و کار مضاعف است که بايد در اين زمينه تلاش و کوشش بيشتري داشته باشيم.
مهندس پاکروح با بيان اين موضوع که کمتر سالي بوده است که ما در طول آن بحران آب را تجربه نکرده باشيم خاطر نشان کرد: در همه اين سالها بزرگترين مشکلات را با همدلي و همکاري پشت سر گذاشته ايم و توجه داشته باشيم که بعد از اين نيز مشکلات بزرگتر با همدلي و کار مضاعف قابل حل است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x