شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
ديدار مدير عامل و معاونين شرکت آبفا با فرماندار کبودراهنگ

ديدار مدير عامل و معاونين شرکت آبفا با فرماندار کبودراهنگ

--

فرمانداري کبودراهنگ براي خدمت رساني هرچه بهتر به مردم شهرستان ،هموراه  پشتيبان و همراه آبفاي شهرستان و مديريت اين شهرستان است .
مدير عامل شرکت آبفا  به همراه جمعي از معاونين و مديران شرکت با فرماندار کبودراهنگ ديدار کردند.
به گزارش دفتر روابط عمومي شركت،در اين ديدار مهندس حسيني بيدار ضمن تبريک انتصاب شايسته آقاي قنبري به سمت فرماندار اين شهرستان گفت : اين انتصاب فرصت مغتنمي است براي شهرستان کبودراهنگ تا از ظرفيت هاي ايشان در جهت توسعه و پيشرفت اين شهرستان بهره ببرد .
مدير عامل شرکت آبفا با اشاره به اين که تا کنون در حوزه خدمات تامين آب و آبرساني به مردم اين شهرستان اقدامات بسيار خوبي انجام گرفته گفت : اميدوار هستيم با حضور آقاي قنبري به عنوان  فرماندار شهرستان بتوانيم  با مديريتي جهادي روند خدمت رساني به مردم اين شهرستان را سرعت بيشتري ببخشيم .
ايشان با اشاره با وجود تصفيه خانه فاضلاب و شبکه انتقال فاضلاب در اين شهر گفت : همکاران ما در شرکت و در امور آبفاي اين شهرستان با کمک و همياري همکاران استان متعهد هستند در صد برخورداري مشترکين از فاضلاب به بالاتر از ميانگين استاني خود برسد .
آقاي احسان قنبري فرماندار شهرستان کبودراهنگ نيز با اشاره به نامگذاري امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با مديريت جهادي وعزم ملي گفت : فرمانداري شهرستان کبودراهنگ براي خدمت رساني هرچه بهتر به مردم شهرستان ،هموراه  پشتيبان و همراه آبفاي شهرستان و مديريت اين شهرستان است تا بتوانند خدمات خود را با سرعت و کيفيت بهتر به مردم ارائه کنند.
فرماندار کبودراهنگ گفت: با توجه به ظرفيت هاي بسيار بالاي اين شهرستان درحوزه هاي مختلف بايد عنوان " محروميت"  با کمک و مساعدت همه دستگاه ها از چهره اين شهرستان برداشته شود .
پس از اين ديدار مدير عامل و معاونين شرکت با حضور در امور آبفاي اين شهرستان از نزديک با همکاران اين امور ديدار و با مشکلات آن ها آشنا شدند .

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x