شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
به همت مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان بيش از شش هزار دانش آموز در شهرهاي استان همدان روشهاي صرفه جوئي در مصرف آب را آموختند.

به همت مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان بيش از شش هزار دانش آموز در شهرهاي استان همدان روشهاي صرفه جوئي در مصرف آب را آموختند.

--

به همت مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان همدان

بيش از شش هزار دانش آموز در شهرهاي استان همدان روشهاي صرفه جوئي در مصرف آب را آموختند.

با تاكيدات مديرعامل شركت آبفاي استان همدان نمايش موزيكال قصه ي آب در قالب پيك آب در شهرستانهاي استان نيز به اجرادرآمد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان همدان نمايش موزيكال قصه ي آب در قالب پيك آب به صورت شهربه شهر در تمامي شهرستانها براي دانش آموزان مقاطع ابتدائي و راهنمائي به اجرا درآمد . اين نمايش كه در 4 سانس برگزار مي شد تقريبا 5 نفر بازيگر داشته كه يكي از آنها قطره ي عروسكي آب مي باشد و  در قالب موضوعات صرفه جوئي در مصرف آب و راههاي درست استفاده از آن به اجرا درآمد .اين نمايشنامه به سفارش اين شركت و با حضور هنرمندان عرصه ي تاتر اجراگرديد .در اين نمايش آموزشهائي درخصوص راههاي صرفه جوئي درمصرف آب و همچنين آشنائي دانش آموزان با پل ارتباطي شركت و مردم كه همان شماره ي 122 مي باشد‌ به صورت زنده و موزيكال با اجراي خوب اين هنرمندان برگزارگرديد و درادامه به آموزش 30 روش صرفه جوئي با برگزاري مسابقاتي با همين مضمون پرداخته شد.

اين گزارش مي افزايد بيش از 6000 دانش آموز در مقاطع ابتدائي و راهنمائي با شيوه هاي درست استفاره از آب آشنا شدند. در اين شهرها كه با هماهنگي ادارات آموزش و پرورش و اداره اراشاد اسلامي شهرستانهاي مربوطه و مديران امور تابعه برگزار گرديد با اجراي برنامه هاي شاد و متنوعي كه براي اين قشر از جامعه كه قدرت آموزش پذيري بسيار بالائي دارند به موضوع مهم آب پرداخته شد.

اين طرح با هدف ترويج فرهنگ مديريت مصرف آب و توسعه ي پايدار و آشناسازي دانش آموزان با روشهاي صرفه جوئي در مصرف آب و چگونگي حفظ و حراست از اين مايع ارزشمند كه به عنوان امانتي دردست ماست دركليه ي شهرستانهاي استان به نمايش در آمد . لازم به توضيح است اين گروه هنري به همراه ماشينهاي طراحي شده با بنرهاي پيك آب در سطح شهر نيز اطلاع رساني مي نمودند.

 

 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x