شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
نگاه ويژه به مقوله آب در سومين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تويسرکان

نگاه ويژه به مقوله آب در سومين جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تويسرکان

--

شواري فرهنگ عمومي شهرستان تويسركان با حضور امام جمعه،معاون فرماندار و اعضاي اين شورا در محل دفتر امام جمعه تشکيل گرديد.
به گزارش دفترروابط عمومي استان،در اين نشست مهندس سجادمنش در خصوص مصوبه اصلاح شبکه توزيع آب شهرستان گفت:پروژه اصلاح شبکه توزيع آب جزء پروزه هاي مستمر بوده که هرساله با توجه به فرسودگي شبکه اعتباراتي را به خود اختصاص ميدهد.وي تصريح كرد:امسال نيز قراردادي با پيمانکار منعقد شده و به زودي شروع به کار خواهد کرد. مديرامور آبفاي تويسركان،در خصوص ادارات پر مصرف افزود: 40 دستگاه اجرائي در شهرستان وجود دارد که بيش از ظرفيت قراردادي و الگوي مصرف آب دارند که ليست آنها تهيه و در اختيار فرمانداري قرار گرفته است و مذاکراتي کتبي و شفاهي با اين دستگاهها نيز صورت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمين مرتضي موحدي امام جمعه شهرستان نيز در اين جلسه بحث پيشنهاد تفکيک لوله کشي تاسيسات آب شرب با آب بهداشتي را مطرح نموده و اظهار داشت:اين مطلب در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مصوب و در جلسات استاني پيشنهاد  تا در مورد آن تصميماتي اتخاذ گردد. در پايان مصوباتي به شرح ذيل تدوين گرديد:
پيشنهاد تفکيک تاسيسات آب شرب و غير شرب در منازل به دبيرخانه شوراي فرهنگ عمومي استان داده شود تا از طريق نظام مهندسي در مقررات ساخت و سازها لحاظ گردد.
تهيه بروشور اطلاعات مورد نياز روحانيون از قبيل ميزان الگوي مصرف و ... جهت تبليغ در ماه مبارک رمضان به منظور فرهنگ سازي.
دستگاههاي تبليغي در بحث فرهنگ سازي الگوي مصرف آب به بانوان به عنوان قشري تاثير گذار توجه جدي نمايند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x