شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ‌همدان:اصول فني در جانمايي مسکن مهر ملاير رعايت نشده است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ‌همدان:اصول فني در جانمايي مسکن مهر ملاير رعايت نشده است.

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب ‌همدان:اصول فني در جانمايي مسکن مهر ملاير رعايت نشده است.
مديرعامل شرکت آبفاي همدان با اشاره به اينکه اصول فني در جانمايي مسکن مهر ملاير رعايت نشده، گفت: به علت قرار گرفتن مسکن مهر در نقاط مرتفع شهر آبرساني به اين مساکن هزينه بر و دشوار بوده و نياز است تا اعتبار ويژه اي براي آن تخصيص گيرد.
مهندس سيد هادي حسيني بيدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم در همدان، با اشاره به اينکه بحران آب در استان جدي است، اظهار کرد: با توجه به افزايش دماي هوا مصرف آب در استان افزايش يافته از اين در صورت مشاهده کساني که آب را هدر داده و به صورت غيرضروري مصرف مي کنند با آنها برخورد مي شود.
وي درباره آخرين وضعيت تأمين آب در شهرستان هاي استان نيز گفت: در شهرستان همدان چهار حلقه چاه به ساير چاه هاي تأمين کننده آب استان افزوده شده و به زودي هفت حلقه چاه جديد نيز در اين شهرستان حفر مي شود.
مهندس حسيني بيدار افزود: سيستم هاي کنترل توزيع آب، مهندسي مجدد، مديريت و کنترل فشار و پمپ هاي رزرو در شهرستان همدان به کار گرفته شده تا در تأمين آب مشترکين در اين شهرستان دچار بحران نشويم.
وي از حفر چهار حلقه چاه جديد در شهرستان ملاير براي تأمين آب خبر داد و گفت: براي انتقال آب اين چاه ها به مشترکان نزديک به دو هزار و 500 متر لوله گذاري شده و با حفر اين چاه ها 118 ليتر بر ثانيه به تامين آب شهرستان اضافه شده است.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه براي حفر و انتقال آب اين چاه ها دو ميليارد و 500 ميليون تومان به پيمانکار بدهکار هستيم، گفت: با اين اقدامات شهرستان ملاير نيز در تامين آب مشکلي در تابستان ندارد.
وي با اشاره به اينکه اصول فني در جانمايي مسکن مهر ملاير رعايت نشده است، گفت: به علت قرار گرفتن مسکن مهر در نقاط مرتفع شهر آبرساني به اين مساکن هزينه بر و دشوار بوده و نياز است تا اعتبار ويژه اي براي تأمين آب مسکن مهر ملاير تخصيص داده شود.
مهندس حسيني بيدار با اشاره به اينکه براي آبرساني به مسکن مهر ملاير بايد خطوط برگشت مخازن و تجهيزات ايستگاه پمپاژ فراهم شود، اظهار کرد: براي آبرساني به اين نقاط به پنج ميليارد و 500 ميليون تومان نياز است.
وي با بيان اينکه پنج پيمانکار در حال اجراي پروژه هاي فاضلاب شهرستان ملاير هستند، گفت: به تازگي سه پيمانکار جديد نيز به اين تعداد اضافه شده که ميزان مبلغ پيمانکاران براي کار در زمينه فاضلاب دو ميليارد و 300 ميليون تومان است.
مهندس حسيني بيدار درباره وضعيت تأمين آب در شهرستان بهار نيز گفت: يک حلقه چاه جديد حفر و سه حلقه چاه براي تامين آب شهرستان اجاره شده است، همچنين اقدامات لازم براي حفاري يک حلقه چاه جديد در شهر لالجين نيز آغاز شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x