شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بازديد فرماندار همدان از تاسيسات آب و فاضلاب

بازديد فرماندار همدان از تاسيسات آب و فاضلاب

--

فرماندار همدان با حضور در تصفيه خانه آب شهيد بهشتي و تصفيه خانه فاضلاب شهرستان همدان از از روند جمع آوري و تصفيه آب و هم چنين تصفيه فاضلاب بازديد کرد .
به گزارش دفترروابط عمومي شركت آبفا،در اين بازديد ابتدا آقاي تعالي با حضور در تصفيه خانه تصفيه آب شهيد بهشتي به همراه مدير عامل شرکت آبفاي استان و معاون مهندسي و توسعه شرکت و هم چنين مدير امور آبفاي شهرستان همدان از نزديک از روند تصفيه آب شرب بازديد کرد . وي با بيان اينکه مراحل جمع آوري و تصفيه آب جهت تامين آب شرب شهر بسيار پر زحمت و هزينه بر است با تاکيد بر  لزوم آگاهي سازي و تاثير گذاري مراحل تصفيه آب از طريق رسانه ملي تاکيد داشته و گفت:بايد همه شهروندان از از مراحل پيچيده و پر هزينه تصفيه آب آگاه شوند تا درحفظ و نگهداري آن دقت بيشتري داشته باشند .
 ايشان با بيان اين مطلب که بيش از 96 در صد آب ها در بخش کشاورزي مصرف مي شود و بايد مديريت اصلي آب در بخش کشاورزي انجام شود .
تعالي در  ادامه از روند حفر چاه در روستاي تفريجان و احداث آب بند در انتهاي رودخانه خاکو جهت تامين و مديريت آب شهر همدان بازديد کرد.
فرماندار همدان هم چنين در ادامه از تاسيسات و قسمتهاي مختلف تصفيه خانه فاضلاب شهر همدان و مراحل تصفيه فاضلاب بازديد کرد.در اين بازديد نيز ايشان با اشاره به اينکه اين تصفيه خانه از بزرگترين و مجهزترين تصفيه خانه هاي کشور است گفت : زحمات زيادي در ساليان قبل براي راه اندازي اين تصفيه خانه در شرکت آب و فاضلاب انجام شده است که قابل تقدير و تشکر است .
ايشان با اشاره به حساسيت و سختي و دقت کار در مجموعه آب و فاضلاب گفت : اميدواريم با حمايت مسئولين استان و تلاش مديران شرکت آب و فاضلاب در آينده با بهره برداري کامل ازاين تصفيه خانه شاهد به ثمر نشستن زحمات در اين بخش باشيم .
هم چنين مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت : حضور فرماندار همدان و همکاران ايشان باعث دلگرمي و اطمينان خاطر مديران شرکت آب و فاضلاب است و نشان دهنده توجه ويژه ايشان به بحث مربوط به آب در اين شهرستان است .
مهندس حسيني بيدار با اشاره به اينکه 60 درصد آب توليدي استان در شهرهمدان توليد مي شود گفت : ميزان توليد آب در استان 3200 ليتر در ثانيه است که سهم شهرستان همدان از اين ميزان 1700 ليتر در ثانيه مي باشد.
وي گفت : در حال حاضر 96 در صد جمعيت استان تحت پوشش خدمات آب شرب مي باشد .
ايشان با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب در جهت مديريت و تامين آب شرب گفت : تمام تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بر اين است که در شرايط کم آبي و بحران مردم با کمترين مشکل مواجه شوند.
وي افزود يكي از خدمات ارزنده ي اين شركت به مردم در سال گذشته آبرساني از خاکو و عباس آباد بود كه در اختيار شهروندان محترم قرار گرفت .
هم چنين نصب کنترل گر ها و تله متري شبکه آب براي مديريت و ذخيره آب در مخازن از ديگر اقدامات اين شرکت است که تا کنون 20 دستگاه کنترل گر شبکه نصب و بهره برداري شده و 6 دستگاه ديگر به اين تعدا اضافه خواهد شد که مديريت فشار شبکه را بر عهده دارد .
هم چنين معاون مهندسي وتوسعه شرکت،هم با اشاره به اينکه براي طرح جمع آوري فاضلاب همدان 639 کيلومتر خط انتقال و شبکه جمع آوري اصلي و فرعي طراحي گرديده در حال حاضر از 42 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است .
در بخش تصفيه خانه هم بخش مايع آن با 100 درصد پيشرفت و بخش لجن آن با انعقاد پيمان با شركت ماشين سازي ويژه با  75 در صد پيشرفت فيزيكي در حال بهره برداري است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x