شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
رونمائي از پوستر همايش ملي مديران کنترل کيفي شرکت هاي آبفاي کشور در همدان

رونمائي از پوستر همايش ملي مديران کنترل کيفي شرکت هاي آبفاي کشور در همدان

--

همايش مديران و کارشناسان کنترل کيفي شرکت هاي آب و فاضلاب کشور با حضور مقامات ملي و محلي در کنار فعالان بخش خصوصي در حوزه کنترل کيفي و بهره برداري آب و فاضلاب مهرماه سال جاري در همدان برگزار مي شود.
محمد صيفي کار مدير روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان همدان در حاشيه مراسم رونمايي از پوستر اين همايش با اعلام اين خبر افزود: اين همايش از هفتم لغايت نهم مهرماه سال جاري و به ميزباني شرکت آب و فاضلاب همدان برگزار مي شود.
وي با  اشاره به شرکت 170 نفر از مديران، کارشناسان و صاحب نظران حوزه نظارت بر بهره برداري و کنترل کيفي شرکت هاي آب و فاضلاب کشور در اين همايش اضافه کرد: علاوه بر حضور مسئولان عالي رتبه استان از جمله استاندار و معاونين ايشان در اين همايش، مسئولان مرتبط با موضوع همايش از وزارت نيرو- شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور و وزارت بهداشت، درمان نيز ميهمانان و سخنرانان ويژه همايش خواهند بود.
وي هدف از برگزاري اين همايش را تبادل تجربيات، استفاده از دانش روز و همچنين بهره‌گيري از سيستم‌ها و دستگاه‌هاي نو با هزينه کمتر و بازدهي بيشتر در راستاي ارتقاء سطح کيفي و کمي فعاليت ها در اين حوزه برشمرد و افزود: استان همدان به لحاظ عملکرد مطلوب در اين حوزه و برخورداري از ظرفيت هاي فني و اجرايي بالا براي ميزباني اين همايش انتخاب شد که اميدواريم به نحو شايسته و اثر بخش برگزار شود.
وي رونمايي از 4 دستگاه نوين در حوزه کنترل کيفي آب و فاضلاب، برگزاري نمايشگاه معرفي محصولات فني و مهندسي فعالان حوزه کنترل کيفي و بهره برداري، برگزاري کارگاه هاي تبادل نظرات و جلسات ارائه مقالات تخصصي و برگزاري تور گردشگري براي ميهمانان خارج از استان را از ديگر برنامه هاي اين همايش برشمرد.
صيفي کار تصريح کرد: در نمايشگاه مذکور 30 غرفه تخصصي از شرکت هاي دانش بنيان و فعال در حوزه توليدات لوازم و تجهيزات مورد نياز کنترل کيفيت آب و فاضلاب شرکت خواهند داشت که در روزهاي هشتم و نهم مهرماه از ساعت 8 الي 13 و 15 الي 17 در مجموعه فرهنگي ورزشي آبياران پذيراي علاقمندان خواهد بود.
وي در خصوص موارد فني در طراحي پوستر همايش نيز افزود: استفاده از تصوير آرامگاه بوعلي در اين پوستر به عنوان نماد علمي کشور، وجود دست در تصوير نماد حمايت و نگهداري از آب به عنوان سرمايه ملي و استفاده از رنگ غالب آبي به خاطر ماهيت آب از موارد مد نظر در طراحي آن بوده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x