شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون بهره برداري آبفاي همدان:مقالات ارائه شده در همايش ملي مديران کنترل کيفي در همدان مورد بررسي علمي و کاربردي قرار خواهند گرفت.

معاون بهره برداري آبفاي همدان:مقالات ارائه شده در همايش ملي مديران کنترل کيفي در همدان مورد بررسي علمي و کاربردي قرار خواهند گرفت.

--

با برگزاري جلسات کارشناسي با محوريت مباحث مطرح شده و سخنراني ها، مقالات ارائه شده به طور دقيق مورد بررسي قرار خواهند گرفت و از محتواي علمي و کاربردي آنها در جهت ارتقاء سطح کيفي و کمي فعاليت ها بهره برداري خواهد شد.
به گزارش دفتر روابط عمومي شرکت،مهندس نيک داد معاون بهره برداري شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزاري همايش مديران کنترل کيفيت آب و فاضلاب کشور در همدان را نشان از شايستگي علمي و اجرايي استان دانست و اين اتفاق مهم را زمينه ساز ميزباني همايش هاي علمي تخصصي آينده عنوان کرد.
وي با اشاره به اينکه شرکت کنندگان در همايش از فعالان صاحب نظر و متخصصان کنترل کيفيت آب و فاضلاب شهري و روستايي کشور بودند افزود: تبادل اطلاعات و آشنايي بيشتر فعالان اين حوزه با آخرين دستاوردهاي علمي از اهداف اصلي اين همايش بود.
وي ارتقاء سطح دانش و تبادل تجربيات و اطلاعات را از ديگر اهداف گردهمايي برشمرد و افزود: در کارگاه هاي تخصصي اين همايش، 13 عنوان مقاله مربوط به بهداشت آب، آلاينده هاي موجود در آب و نحوه کنترل و حذف آنها ارائه شد که توجه به آنها تاثير بسزايي در افزايش سطح کيفي فعاليت هاي آزمايشگاهي شرکت هاي آب و فاضلاب کشور خواهد داشت.
وي با اشاره به اينکه سطح علمي همايش بسيار بالا بود و در سطح عالي برگزار شد اظهار کرد: با برگزاري جلسات کارشناسي با محوريت مباحث مطرح شده، مقالات ارائه شده به طور دقيق مورد بررسي قرار خواهند گرفت و از محتواي علمي مقالات بهره برداري لازم به عمل خواهد آمد.
مهندس نيک داد با بيان اينکه برگزاري نمايشگاه جانبي يکي از نقاط قوت اين همايش بود افزود: 24 شرکت فعال در حوزه توليد تجهيزات پايش کنترل کيفيت آب و فاضلاب در اين نمايشگاه شرکت کردند که مشارکت بيشتر بخش خصوصي و دولتي را به دنبال خواهد داشت.
وي گفت: تجهيزات ارائه شده در اين نمايشگاه عمدتا تجهيزات نوين کنترل کيفي و غالبا از توليدات داخلي کشور بود که تجهيزات آنلاين و بدون نياز به اپراتور با اندازه گيري لحظه اي پارامترها از برجسته ترين تجهيزات ارائه شده در اين نمايشگاه بود.
وي با اعلام اين خبر که پس از انجام تست و در صورت کسب نتيجه مطلوب تعدادي از تجهيزات نوين در مخازن آب استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت افزود: با تعدادي از شرکت ها مذاکراتي صورت گرفته و در صورت تائيد به زودي از تجهيزات توليد شده آنها در بحث کنترل کيفي آب و فاضلاب استان استفاده خواهد شد.
وي ضمن قدرداني از پوشش خبري همايش از سوي خبرگزاري ها و اصحاب رسانه افزود: عبور از بحران کمبود آب در کشور و منطقه نيازمند همکاري رسانه ها و اطلاع رساني عمومي است که جرايد، خبرگزاري ها و صدا و سيما در اين زمينه همکاري بسيار خوبي با شرکت آب و فاضلاب در همدان دارند.
وي با قدرداني از تلاش همه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان، برگزاري موفق اين همايش را حاصل همکاري و مشارکت همه معاونت ها و کارکنان شرکت دانست که نشان از همدلي و همگرايي در مجموعه شرکت آب و فاضلاب همدان است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x