شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
شرکت آب و فاضلاب استان همدان مقام اول در به کارگيري سامانه مديريت اطلاعات LIMS

شرکت آب و فاضلاب استان همدان مقام اول در به کارگيري سامانه مديريت اطلاعات LIMS

--

همزمان با برگزاري همايش ملي مديران کنترل کيفيت آب و فاضلاب کشور در همدان و در مراسم تقدير از شرکت هاي آب و فاضلاب برتر در بخش کنترل کيفيت آب، در به کارگيري سامانه مديريت اطلاعات LIMS مهندس حجت از شرکت آب و فاضلاب شهري همدان حائز مقام اول شد.
يادآوري مي‌شود؛ در عملکرد هر شرکت در اين بخش هر چند نقش مدير و کارکنان کنترل کيفيت آب کليدي است ولي نقش ساير بخشهاي شرکت غير قابل انکار است لذا اين ارزيابي به نوعي بيانگر عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در بخش کنترل کيفي خواهد بود.
شاخص هاي ارزيابي بر اساس چهار سر‌فصل شامل زير‌ساخت‌ها و توانمندي‌هاي آزمايشگاهي، زير‌ساخت‌هاي سامانه‌هاي گندزدايي، به کارگيري سامانه LIMS، پايش کيفي منابع آب، پايش کيفي شبکه‌هاي آب و تأسيسات موثر در کيفيت آب و اطلاعات پايه شبکه و منابع آب است.
در اين ارزيابي شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي بر اساس درآمد و تعداد شهرها و روستاهاي تحت پوشش به ترتيب به سه و دو گروه طبقه‌بندي شده و در هر گروه شرکت‌هاي برتر تعيين شدند. از اين رو سه شرکت اول هر گروه در بخش شهري و دو شرکت اول در بخش روستايي در مجموعه شرکت‌هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي که در سال 1391 حائز بيشترين امتياز شدند، معرفي شدند.
شرکتهايي که در بخشهاي تخصصي همچون: جايگزيني سامانه‌هاي گندزدايي گاز کلر با انواع ديگر و يا ارتقاي سامانه‌هاي گندزدايي، شرکت در آزمونهاي PT و به کارگيري سامانه مديريت اطلاعات آزمايشگاهي LIMS از رشد قابل توجهي برخوردار بودند؛ معرفي شدند.
در به کارگيري سامانه مديريت اطلاعات LIMS مهندس حجت از شرکت آب و فاضلاب شهري همدان و خانم مهندس شريفي از شرکت آب و فاضلاب روستايي کرمانشاه قدرداني شدند.
در بخش شهري؛ مهندس طالبي از شرکت آب و فاضلاب شهري آذربايجان غربي، خانم مهندس زارعي و مهندس احمري از شرکت آب و فاضلاب شهري هرمزگان و مرکزي، مهندس انصاري از شرکت آب و فاضلاب قم حائز رتبه اول شدند.
در بخش روستايي نيز خانم مهندس اکبري از شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي، مهندس الهي از شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان رضوي، خانم مهندس جوادي از شرکت آب و فاضلاب روستايي قزوين رتبه اول را کسب کردند.
در بخش ارتقاي سامانه‌هاي گندزدايي مهندس ربيعي از شرکت آب و فاضلاب شهري اصفهان و مهندس خانم موسوي‌فرد از شرکت آب و فاضلاب روستايي يزد تجليل شدند. برگزيدگان در بخش انجام آزمون‌هاي PT نيز خانم مهندس حقيقي از شرکت آب و فاضلاب شهري البرز و مهندس غفاري از شرکت آب و فاضلاب روستايي فارس بودند که مورد تقدير قرار گرفتند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x