شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مسابقات سراسري شناي کارکنان وزارت نيرو به ميزباني آبفاي همدان برگزار شد.

مسابقات سراسري شناي کارکنان وزارت نيرو به ميزباني آبفاي همدان برگزار شد.

--

دبير شوراي مرکزي ورزش و مسئول هماهنگي امور ورزش صنعت آب و برق وزارت نيرو گفت:219شناگر-سرپرست و مربي مسابقات سراسري شناي وزارت نيرو در همدان را برگزار نمودند.
به گزارش دفتر روابط عمومي شرکت آبفا استان همدان،مالک حسين زاده روز 5شنبه در مراسم اختتاميه سيزدهمين دوره از مسابقات شناي سراسري کارکنان وزارت نيرو که به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره ي شهيد عباسپور وزير اسبق نيرو برگزار گرديد،ضمن تقدير و تشکر ويژه از ميزباني خوب و جانانه ي استان همدان گفت:اين دوره از مسابقات با استقبال بالاي کارکنان وزارت نيرو در سطخ استانها مواجه گرديد که اين نيز جاي تقدير و تشکر دارد.وي با اشاره به اينکه تمامي اين شرکت کنندگان هر يک در بخشهائي از پروژه هاي اب و برق سطح کشور که بيشترين استرس را دارد مشغول به کار مي باشند و اين اقدام و هر گونه حرکت ورزشي از اين گونه استرسها کسرخواهد کرد.
دبير شوراي هماهنگي وزارت نيرو تصريح کرد متاسفانه به بحث سلامت کارمندان به خوبي پرداخته نمي شود و اميدواريم که از اين پس با پيگيري هاي مسئولين ذيربط اين مهم با بخشنامه هاي صادره پررنگ تر گردد.
وي با اشاره به اينکه بيشترين پشت ميزنشيني و کمترين تحرکها در بين کارمندان است افزود:بايد در اين حوزه تامل و تعمق بيشتري از سوي مسئولين امر صورت پذيرد تا کمتر شاهد بيماري هاي فشارخون-چربي خون و چاقي هاي مفرط باشيم.وي خاطر نشان نمود در اين مسابقات برد و باخت و قهرماني مطرح نيست بلکه اين اقدامات ورزشي با هدف ترويج و توسعه فرهنگ ورزش وارتقا روحيه نشاط و شادماني در کارکنان است.
اين مقام مسئول در ادامه تصريح کرد اگر آماري در دستگاههاي اداري گرفته شود کمترين مرخصي هاي استعلاجي مرتبط با کارکناني است که به طور جدي ورزش مي کنند،حسين زاده گفت:بر اساس آمار موجود در کشور 28 ميليون اضافه وزن دارند و 8 ميليون نفر نيز دچار چاقي مفرط مي باشند،که اين آمار بسيار نگران کننده است.وي در پايان مجددا از مسئولين استاني و به ويژه مهندس حسيني بيدار،دبير کميته ورزش صنعت آب و برق استان همدان و شرکت کنندگان تقدير و تشکر نمود.
شايان ذکر است در اين مراسم مهندس حسيني بيدار مديرعامل و دبير کميته ورزش صنعت آب و برق استان نيز ضمن تبريک هفته تربين بدني عرض خير مقدم به محضر مسئولين کشوري و استاني داشته و از کليه شرکت کنندگان نيز تقدير و تشکر نمود.ايشان ضمن تشکر از مجموعه وزارت نيرو،اين ميزباني را که دومين بار است به همدان واگذار گرديده را نوعي افتخار و سعادت دانسته و افزودند:اين دوره از مسابقات که در تاريخ 23لغايت 25 مهر ماه به ميزباني شرکت آبفاي استان همدان برگزار گرديد با استقبال بسيار خوبي مواجه شد و 219 نفر شناگر-سرپرست و مربي در اين مسابقات حضور داشتند،که از اين تعداد 63 نفر در بخش بانوان و 156 نفر در بخش آقايان حضور داشتند و اين آمار بسيار خوب و قابل قبولي است.
اين مقام مسئول ضمن برشمردن محاسن و مزاياي ورزش در بحث سلامت کارکنان و ارتقا روحيه نشاط  در بين ايشان،بر تداوم و استمرار اين دست مسابقات و امر ورزش کارکنان تاکيد داشتند .    
در اين مراسم سيدجعفر موسوي،رئيس انجمن شناي وزارت نيرو نيز نتايج را به شرح ذيل اعلام و هداياي اين ورزشکاران با حضور معاون امور عمراني استانداري همدان-مديرکل اداره کل ورزش و جوانان استان-مديرعامل شرکت آب منطقه اي استان–دبير شوراي هماهنگي صنعت آب و برق وزارت نيرو-رئيس انجمن شناي وزارت نيرو و نايب رئيس شناي وزارت نيرو تقديم شد.
نتايج:
در مسابقات ياد شده که با حضور 24 تيم آقايان و 14 تيم بانوان از 15 استان کشور برگزار گرديد 219 نفر شنا گر ، سرپرست و مربي حضور داشتند که از اين تعداد 156 نفر آقا 63 نفر خانم بودند . مسابقات در رده  آقايان به صورت تيمي و در بخش بانوان به شکل انفرادي انجام گرديد و در انتهاي  برنامه ها مسابقه  25*4 امدادي آقايان نير برگزار گرديد.پس از جمع بندي امتيارات ، نتايج به شرح ذيل تعيين گرديد .
الف – در مجموع تيمي ، تيم استان گيلان با کسب3 مدال طلا ، 3 مدال نقره و دو مدال برنزو 195 امتياز اول ، تيم استان خوزستان با کسب 4 مدال طلا ، 2 مدال نقره و183 امتياز دوم ، تيم شرکت آب و فاضلاب استان تهران با کسب 2 مدال طلا ، 1 مدال نقره و 3 مدال برنز و 144 امتياز سوم و تيم (ب) استان همدان با کسب1 مدال برنز و 118 امتياز چهارم شدند .
ب – در مسابقه امدادي ، تيم استان خوزستان با کسب 36 امتياز اول ، تيم  آبفاي تهران با کسب 32 امتياز دوم و تيم استان گيلان با کسب 30 امتياز سوم  شدند .
در پايان مسابقات با اهداء لوح تقدير و هديه نقدي از زحمات آقاي موسوي و خانم رحيمي رئيس و نايب رئيس هئيت شنا وزارت نيرو تقدير به عمل آمد .

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x