شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شرکت آبفااستان: در شرکت آبفا هر پروژه‌اي که شروع مي‌شود مطالعات پدافند غيرعامل دارد.

مديرعامل شرکت آبفااستان: در شرکت آبفا هر پروژه‌اي که شروع مي‌شود مطالعات پدافند غيرعامل دارد.

--

سيد هادي حسيني ‌بيدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بيان اينکه اين هفته به عنوان پدافند غيرعامل نامگذاري شده است، افزود: اجراي پدافند غيرعامل حالت دستورالعملي دارد و به تناسب کار به دنبال جذب اعتبار هستيم.
وي با بيان اينکه مسائل پدافندي را در تأسيسات پيش‌بيني مي‌کنيم، تصريح کرد: اصول اصلي پدافند در اختفا، ضريب، پوشش، مقاوم‌سازي و آمايش سرزمين است که براي همه کاربرد دارد.
مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه ما به تناسب کار به دنبال مقاوم‌سازي تجهيزات هستيم، بيان داشت: در مکان‌يابي و آمايش سرزمين سعي مي‌کنيم که ساخت و ساز را به سمتي ببريم که مکان‌يابي خوبي داشته باشد.
وي با اشاره به اينکه آب مسئله‌ حساسي است و بايد پدافند غيرعامل در آن رعايت شود، اظهار کرد: ذره‌اي آلودگي در آب موجب تنش‌هايي در جامعه مي‌شود که براين اساس همواره بايد با رعايت اصول و امنيت تجهيزات؛ بحث پدافند را در زمينه آب داشته باشيم.
حسيني‌بيدار تأکيد کرد: تمهيداتي در نظر گرفته شده تا هر پروژه‌اي که شروع مي‌شود مطالعات پدافندي داشته باشد و براين اساس هر پروژه‌اي که شروع مي‌شود مطالعات پدافندي دارد.
وي با بيان اينکه در بحث آب شرکت آبفا عضو پدافند زيستي است، اظهار کرد: با عضويت در پدافند زيستي بايد همواره آمادگي داشته باشيم که بعد از هر حادثه‌اي با مشکلات مقابله کنيم.
مديرعامل آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: بخش اعظمي از تأسيسات آبفا و تجهيزات حساس حصارکشي و ديوارکشي شده تا حفاظت فيزيکي شود و اکثر چاه‌ها نيز فنس‌کشي شده است.
وي در پايان با بيان اينکه تيم بحران آبفا همواره آماده است، افزود: همه تجهيزات آبفا قابل کنترل هستند و دوربين‌هاي مداربسته نصب شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x