شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
آشنائي دانش آموزان همداني با راهکارهاي مصرف بهينه آب

آشنائي دانش آموزان همداني با راهکارهاي مصرف بهينه آب

--

پيرو اجراي برنامه هاي آموزشي توسط شرکت آبفا در سطح مدارس و همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد،بيش از 200 دانش آموز در يکي از مدارس شهر همدان با فرهنگ مصرف بهينه آب آشنا شدند.
به گزارش دفتر روابط عمومي شرکت آبفاي استان همدان،اين برنامه هاي آموزشي در بسياري از دبستان و مهدکودک هاي همدان برگزار و طي آن دانش آموزان علاوه بر آشنايي با روش هاي صرفه جويي در مصرف آب،با چرخه آب در طبيعت نيز آشنا مي گردند.
به نقل از اين گزارش در يک حرکت نو و ابتکاري در آموزشگاه فرزانه،پاورپوينت چرخه ي آب و نحوه ي تصفيه ي آب توسط يکي از دانش آموزان با استعداد اين آموزشگاه ارائه و دانش آموزان با چرخه ي آب و فرآيند تصفيه ي آب در تصفيه خانه سداکباتان به شکلي مصور و ملموس آشنا شدند.
خاطر نشان مي گردد،اين برنامه هاي آموزشي به طور مستمر ادامه دارد و ضمن اينکه از دانش آموزان به عنوان پليس آب نام برده شد،از ايشان درخواست گرديد تا نسبت به مديريت آب در منازل،ياري رسان خوبي براي جامعه و به ويژه شرکت آبفاي استان باشند.
در ادامه ي اين مراسم يکي از کارشناسان شرکت آبفاي استان نيز ضمن تقدير و تشکر از اين دانش آموز با استعداد جهت ارائه ي بي نظير پاورپوينت چرخه آب و مسئولين آموزشگاه فرزانه،به ارائه مباحث آموزشي در خصوص ارزش و ضرورت آب براي ادامه حيات و روش هاي صحيح مصرف بهينه آب در مدرسه-منزل و در جامعه پرداختند.
شايان ذکر است در اين مراسم اقلام فرهنگي شرکت آبفا نيز توزيع گرديد.


 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x