شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شركت آبفاي استان همدان در مراسم روز جوان گفت :جوانان خلاق مي توانند نقش به سزائي در كاهش قيمت تمام شده ي آب داشته باشند.

مديرعامل شركت آبفاي استان همدان در مراسم روز جوان گفت :جوانان خلاق مي توانند نقش به سزائي در كاهش قيمت تمام شده ي آب داشته باشند.

--

 

مديرعامل شركت آبفاي استان همدان در مراسم روز جوان گفت :جوانان خلاق نقش به سزائي در زمينه ي كاهش قيمت تمام شده ي آب دارند.
ايشان در مراسمي كه به مناسبت روز جوان همزمان با ولادت با سعادت حضرت علي اكبر(ع) در محل تاالار آب برگزار گرديد تصريح داشتند جوانان خلاق نقش موثري در كاهش قيمت تمام شده ي آب دارند كه موجب تسهيل در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه مي گردد. رحيمي فر گفت :‌جمعيت جوان سرمايه ي عظيمي است كه كه بايد از هجمه هاي دشمن كه با هر عنوان از جمله تهاجم فرهنگي و يا جنگ نرم كه اين قشر ارزشمند را تهديد مي نمايد ، دور نگاه داشته شوند و تاحد امكان آگاهي و بصيرت لازم را به آنها بايد داد.
مديرعامل شركت آبفاي استان گفت : در شركتهاي خدمات رسان انتظار از جمعيت جوان اين است كه تمام اهتمام خود را در جهت كاهش قيمت تمام شده ي كالائي كه ارائه مي دهند به عمل آورند تا بتوانيم منطبق با سيستهاي دولت در جهت هدفمند كردن يارانه ها قدمهاي موثر و مفيدي برداريم و تا حد امكان اين موضوع را به نحو مطلوب به مشتريان خود تفهيم نموده تا از نگراني هاي جانبي جلوگيري به عمل آمده و بتوانيم در جهت رفاه عمومي حركتهاي مثبت و موثري را انجام دهيم.
ايشان ضمن مقايسه ي كشورعزيزمان ايران با ديگر كشورها در زمينه ي مصرف ،تصريح داشتند ، جوانان اين مرز و بوم بايد تلاش نمايند تا ضمن ريشه يابي ،در جهت بهبود رشد اقتصادي و توليد و سرمايه گذاري مناسب در كشور گامهاي مفيدي را بردارند و بتوانند با جديت و پشتكار ، مصرف را به نحو مطلوب مديريت نمايند . طي آمار موجود ، به طور مثال مصرف نوشابه ي هر ايراني 42 ليتر و در دنيا 10 ليتر مي باشد . و ديگر اينكه ايران سومين مصرف كننده ي گاز در دنيا ست و 15 برابر دنيا انرژي مصرف مي نمايند ايشان در زمينه ي آب نيز آمار نگران كننده اي را ارائه نمودند كه از سوي سازمان جهاني، استاندارد مصرف آب در دنيا 99 ليتر و در كشور ما ايران 150 ليتر مي باشد و اين در حالي است كه در استان همدان شاهد مصرف 280 ليتر در روز مي باشيم  و اين آمار حاكي از مصرف بالا در كشور ايران مي باشد و توجهات خاصي را مي طلبد و اين مهم مهار شدني نيست مگر با خواست و تلاش جوانان متفكر و خلاق كه مي توانند با ارائه ي طرحهاو پيشنهادهاي سازنده در زمينه ي مديريت مصرف بهينه ي آب قدم هاي مجدانه بردارند.
مديرعامل شركت آبفاي استان همدان گفت : از همين ابتداي سالجاري با پيشنهادات خوبي كه جوانان اين شركت در زمينه ي مديريت مصرف داشتند توانستيم 8 درصد مصرف انرژي را كاهش داده و اين نوآوري را به فال نيك مي گيريم.
در اين روز خجسته كه به نام روزجوان نامگذاري گرديده است، طي يك اقدامي نو و مبتكرانه با هدف ايجاد انگيزه هاي خلاقانه ي كاري در جوانان ، اين شركت نيز از جوانان برومند با اهدا لوح و هديه تقدير به عمل آورد. همچنين با اجراي برنامه هاي متنوع از جمله سخنراني دكتر عبدالمالكي مشاور باليني جوانان و اجراي موسيقي سنتي ،‌اين روز بزرگ، گرامي داشته شد.
   
 

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x