شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مصاحبه تلويزيوني مديرعامل آبفا با برنامه ي پر مخاطب "در شهر"

مصاحبه تلويزيوني مديرعامل آبفا با برنامه ي پر مخاطب "در شهر"

--

به گزارش دفتر روابط عمومي آبفاي استان همدان،مديرعامل آبفا در مصاحبه اي اختصاصي در برنامه تلويزيوني "در شهر" حضور يافته و به سوالات مطروحه از سوي مجريان اين برنامه پاسخ گفتند.در اين مصاحبه که به موضوع راهکارهاي مقابله با پديده خشکسالي و مشکلات کمود آب در همدان پرداخته شد،مهندس حسيني بيدار با اشاره به کاهش ۲۵ درصدي بارندگي هاي استان در مقايسه با پارسال و ۵۶ درصدي بارش ها در مقايسه با آمار بلند مدت ۲۰ ساله افزود: استان همدان بين ۱۱ استان مواجه شده با تنش آبي قرار گرفته و اما با مديريت و همکاري شهروندان تاکنون قطعي آب آشاميدني در استان نداشته ايم.
مهندس حسيني بيدار با تصريح بر اينکه مردم به عنوان حاميان اصلي آب بايد در کشور نقش ايفا کنند، بيان کرد: دستگاه‎هاي اجرايي، دانشگاه‌ها و تشکل‌هاي مردمي سه ضلع مثلثي هستند که مي‎توانند درحل مشکلات و بحران آب موثر باشند.
وي در قسمت ديگري از صحبتهاي خود به نقش مردم در مديريت بحران اشاره نموده و اظهارداشت،همراهي شهروندان،تغيير عادات مصرف،رعايت الگوي صحيح و پرهيز از شستشوهاي غيرضرور از موثرترين روشها در اين خصوص است. مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان تاکيد کرد: با توجه به اينکه شب‌ها ميزان مصرف آب در شبکه بسيار پايين است مديريت فشار در شبکه اعمال شده و کمترين فشار در شبکه وجود دارد.
وي در پايان با بيان اينکه افزايش قيمت آب در سال گذشته هزينه‌هاي تامين آب را جبران نمي‌کرد، تصريح کرد: متاسفانه پايين بودن قيمت آب به حدي است که اين افزايش‌ها نمي‌تواند آن را جبران کند و از سوي ديگر بازدارندگي لازم در مصرف آب را نيز اين قيمت ندارد.
وي يکي از مشکلات ديگر شرکت آبفا استان همدان را بدهي مشترکان به شرکت دانست و گفت: در حال حاضر 6 ميليارد تومان از مشترکان شرکت آبفا طلب داريم که وصول آن مي‌تواند به شرکت کمک بسياري داشته باشد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x