شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
از بازنشستگان شرکت آبفا تجليل شد.

از بازنشستگان شرکت آبفا تجليل شد.

--

به گزارش روابط عمومي آبفا،مهندس حسيني بيدار ظهر چهارشنبه در مراسم تجليل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان همدان اظهار داشت: صنعت آب در کشور و استان همدان داراي خدمات عمده و بسياري است ولي اين خدمات پنهان بوده و مردم نسبت به آن اطلاعات کمي دارند.
وي با اشاره به اينکه امروز تامين آب شرب براي مردم و مشترکان استان به دغدغه اصلي مسئولان شهر تبديل شده است، گفت: منابع آبي در استان همدان تا حدود بسياري مشخص بوده و امکان افزايش آن پايين است، اين امر مي‎طلبد تا مردم در مصرف آب صرفه‎جويي لازم را داشته باشند.
مهندس حسيني بيدار تصريح کرد: در ايام پاياني سال قرار داريم و در اين ايام مصرف آب به لحاظ انجام امور خانه‌تکاني افزايش مي‎يابد که از مردم استان همدان مي‎خواهيم فرش، پرده و البسه خود را تا حد امکان به قالي‌شويي‌ها و خشک‎شويي‌ها فعال در استان همدان براي شست‎وشو ارائه دهند چراکه آب مصرفي در اين واحدها غيرشرب است.
وي با اشاره به اينکه مديريت مصرف يکي از مهمترين مسائلي است که بايد مورد توجه قرار گيرد، عنوان کرد: امروز هزينه‌هاي تامين آب در کشور و استان همدان بالا بوده و از سوي ديگر مردم هزينه واقعي آب را نمي‎پردازند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بيان کرد: اقتصاد ضعيف آب سبب شده تا مردم در صرفه‎جويي مصرف آب حساسيت لازم را نداشته باشند ولي اميدواريم مردم در اين ايام به بحراني بودن شرايط منابع آبي در استان پي برده و در مصرف آب صرفه‌جويي داشته باشند.
مهندس حسيني بيدار با اعلام اينکه ميزان بارش در شهر همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 55 درصد و نسبت به ميانگين بلندمدت 40 درصد کاهش داشته است، افزود: درجه دماي هواي شهر همدان نيز نسبت به سال گذشته 5.5 درجه و نسبت به ميانگين بلندمدت 3.5 درجه افزايش داشته است.
وي بيان کرد: در حال حاضر ذخيره سد اکباتان 5 ميليون و 600 هزار مترمکعب است که نزديک به 16 درصد ظرفيت سد اکباتان را شامل مي‎شود، با اين وضعيت پيش‎بيني مي‎شود سال آينده با تنش شديد آبي مواجه باشيم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصريح کرد: در حال حاضر شرکت آبفا در 9 شهرستان و 29 شهر استان در حال خدمت‌رساني بوده و 99.5 درصد جمعيت شهري زير پوشش خدمات آب و 66 درصد جمعيت شهري نيز زير پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.
وي با تصريح بر اينکه بازنشستگان شرکت آبفا بايد تجارب خود را در اختيار نيروهاي جوان شرکت قرار دهند، تاکيد کرد: امروز در وضعيت سختي از نظر تامين آب قرار داريم و نياز است نيروهاي بازنشسته و جوان در کنار يکديگر قرار گرفته و شرکت را در تامين آب شرب مردم ياري کنند.
شايان ذکر است در اين مراسم همچنين از بازنشستگان سال 1393 با اهدا شاخه گل،لوح و هديه قدرداني شد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x