شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
بازديد سرگروه هاي آموزشي  معلمان آموزش و پرورش از تصفيه خانه هاي آب همدان

بازديد سرگروه هاي آموزشي معلمان آموزش و پرورش از تصفيه خانه هاي آب همدان

--

به گزارش دفتر روابط عمومي استان همدان،صبح ديروز 20 نفر از معلمان ناحيه دو آموزش و پرورش از تصفيه خانه هاي بهشتي و اکباتان بازديد نمودند.کارشناس آموزش و تکنولوزي ناحيه 2 در اين بازديد گفت:فرهنگ سازي بايد با سرمايه گذاري و آموزش بر روي کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدايي شرو ع شود.لذا آموزش و پرورش ناحيه 2 براي اولين قدم 20 نفر از سرگروه هاي آموزشي معلملن ناحيه 2 را براي بازديد از تصفيه خانه شهيد بهشتي و اکباتان برنامه ريزي کرده است .
وي اضافه کرد:پيش از بازديدي که از تصفيه خانه هاي آب داشتيم شناخت کافي از مراحل جمع آوري و تصفيه آب نداشتيم . انجام اين همه فرايند و هزينه در تصفيه آب و تبديل آن به آب شرب بسيار جالب و تاثير گذار بود .
پرويزي تصريح کرد:بايد مقدماتي فراهم گردد تا مردم عادي هم بتوانند از نزديک اين تصفيه خلنه ها و فرايند ها ببينند تا بيشتر به ارزش و اهميت آب شرب پي ببرند .
اين کارشناس در پايان افزود:ما در بازديد از اين تصفيه خانه متوجه شديم که آب شرب تصفيه شده کاملا از نظر بهداشتي تاييد شده و مورد استفاده ني باشد و هيچ جاي نگراني نيست .
همچنين ياوري، آموزگار دبستان شهيد بهشتي در حاشيه اين بازديد گفت:به عنوان يک آموزگار پيش از بازديد ديد محدوتري نسبت به مراحل تصفيه آب داشتم.اين همه فعاليت منظم و کارشناسي در مراحل تصفيه آب واقعا" بسيار جالب و ديدني بود که بايد از زحمات کارکنان  تصفيه خانه قدرداني کنيم .
وي تصريح کرد:آب به عنوان يکي از نعمت هاي الهي است که به ميزان محدودي در اختيار ما قرار دارد و ما بايد در مصرف آن نهايت دقت و انصاف را داشته باشيم و از الگوهاي مصرف بهينه آب استفاده کنيم.ياوري در پايان افزود:به طور قطع از اين پس همه ما سعي خواهيم کرد با ديد بهتري در کلاس درس به دانش آموزان آموزش دهيم.شايان ذکر است در اين بازديد کارشناسان تصفيه خانه هاي بهشتي و اکباتان بازديدکنندگان را همراهي و ايشان را با مراحل دشوار و هزينه بر تصفيه ي آب آشنا نمودند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x