شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
شرکت آبفا ۷ ميليارد تومان از مشترکان طلب دارد.

شرکت آبفا ۷ ميليارد تومان از مشترکان طلب دارد.

--

معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آبفا از طلب ۷ ميليارد توماني شرکت آبفا از مشترکان استان خبر داد و گفت:آب مشترکان بدهکار در ماه رمضان قطع نمي‏‌شود.
آقاي عبدالله زاده در گفت‎وگو با خبرنگار تسنيم در همدان، با اشاره به اينکه استان همدان با تنش آبي شديد مواجه است، اظهار داشت: اين وضعيت مي‌طلبد تا مشترکان آب در استان همدان صرفه‎جويي لازم در مصرف آب را داشته باشند تا بتوانيم تابستان را با کمترين دغدغه سپري کنيم.
وي ميزان مطالبات شرکت آب و فاضلاب از مشترکان را تا پايان خرداد ماه ۷ ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: اين ميزان مطالبات مربوط به بدهي سال‎هاي گذشته و صورت حساب‎هاي صادر شده در اين ماه‎هاي گذشته است.
آقاي عبدالله زاده با اشاره به اينکه بيش از ۱۸ هزار انشعاب جديد در سال گذشته به مشترکان واگذار شده است، تصريح کرد: ۴ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان از اين مطالبات مسکوني است که از سال‌هاي گذشته ايجاد شده است.
وي با بيان اينکه امسال نيز ۲۰ هزار انشعاب جديد در استان همدان واگذار مي‎شود، عنوان کرد: يک ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان از بدهي‎ها مربوط به مشترکان عمومي، اداري و فرهنگي، ۱ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان واحدهاي تجاري و ۱۵۰ ميليون تومان نيز متعلق به مدارس است.
معاون امور مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب همدان متوسط بدهي مشترکان استان را به ۹۷۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: برخي از شهرستان‌ها در استان همدان از خدمات فاضلاب استفاده کرده و همچنين با در نظر گرفتن ضريب شهري قيمت خدمات آبفا افزايش مي‎يابد.
وي با اشاره به اينکه بدهي ادارات و مدارس به شرکت آب و فاضلاب همدان در کارگروه مرتبط در استانداري همدان مطرح و درباره آن تصميم‏گيري مي‏شود، تصريح کرد: آب هيچ‏‎کدام از مدارس استان به خاطر بدهي به شرکت آب و فاضلاب قطع نشده و شايد به خاطر تعميرات آب مدرسه‎اي در همدان به صورت موقت قطع شده باشد.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اعلام اينکه در ماه مبارک رمضان به هيچ وجه آب مشترکان قطع نمي‌‏شود، عنوان کرد: آب مشترکاني که دوره پرداخت آنها بيش از ۲۰۰ روز باشد ابتدا اخطار داده شده و در صورت عمل نکردن قطع مي‎شود.
آقاي عبدالله زاده با اشاره به اينکه آمار قطعي آب به خاطر بدهي در استان همدان بسيار کم است، تاکيد کرد: ۳ و نيم درصد از مشترکان آب در استان همدان بيش از  ۴۰ مترمکعب آب در ماه مصرف مي‎کنند که البته همه به خاطر مصرف بالا نبوده و احتمالا برخي از آنها به سبب خرابي تاسيسات و احداث بدون مجوز طبقات ديگر بوده است.
وي با اعلام اينکه در تلاش هستيم با مشترکان پرمصرف در همدان با تعامل رفتار کنيم، عنوان کرد: به هيچ وجه دنبال قطع کردن آب مشترکان پرمصرف نيستيم ولي اين امر نيازمند قانون محکم خود است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x