شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون بهره‌برداري:ذخيره سد اکباتان به 9 ميليون متر مکعب رسيد / همدان در انتظار باران

معاون بهره‌برداري:ذخيره سد اکباتان به 9 ميليون متر مکعب رسيد / همدان در انتظار باران

--

مهندس حميدرضا نيکداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اينکه در حال حاضر شرايط کنوني آب در همدان مطلوب است، اظهار کرد: در صورت بارندگي در چند روز آينده، ذخاير آب سد اکباتان افزايش يافته و اطمينان بيشتري براي خدمات‌رساني به شهروندان خواهيم داشت.
وي تصريح کرد: با وجود کاهش بارندگي در همدان، مديريت مصرف در سطح شهر صورت گرفته که اميدواريم در ماه‌هاي مهر و آبان وضعيت بهتري را از لحاظ بارندگي شاهد باشيم.
معاون بهره‌برداري آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه در حال حاضر حدود 9 ميليون متر مکعب آب در سد اکباتان ذخيره شده است، افزود: وضعيت ذخاير موجود رضايت‌بخش است.
وي با اشاره به کاهش مصرف آب در چند روز اخير يادآور شد: با توجه به کاهش دماي هوا، مصارف کاهش يافته و به حفظ ذخاير کمک مي‌کند.
مهندس نيکداد با اشاره به برداشت محصولات کشاورزي خاطرنشان کرد: اتمام کشت و برداشت محصولات کشاورزي موجب افزايش دبي چاه‌هاي آب شرب مي‌شود که حفظ ذخاير کنوني منابع آب سطحي و افزايش دبي چاه‌ها اثرگذار است.
وي با اشاره به وضعيت شهرستان‌ها در زمينه آب اضافه کرد: در سال جاري طرح‌هايي براي حفاري چاه‌ها و اجراي خطوط به منظور افزايش توليد آب در شهرستان‌ها در نظر گرفتيم که به محض تخصيص اعتبار طرح‌ها اجرايي مي‌شود.
معاون بهره‌برداري آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد: مديريت بحران آب نيازمند همکاري و صرفه‌جويي نهادها و مردم است، تا بتوان بحران آب را پشت سر گذاشت.
وي در پايان با اشاره به نصب فشارشکن در شبکه‌هاي سطح شهر همدان گفت: با نصب فشارشکن‌ها در شبکه‌هاي آب مديريت مصرف به خوبي شکل گرفته و توزيع بهتري در منابع آبي شکل گرفت.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x