شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
درخشش فرزند همکار در جشنواره بين المللي نقاشي

درخشش فرزند همکار در جشنواره بين المللي نقاشي

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان،خانم زينب کريمي فرزند آقاي بهزاد کريمي همکار شاغل در امور آبفاي شهر تويسرکان،در اولين جشنواره بين‌المللي نقاشي کودکان با موضوع هنر و سلامت در فرهنگسراي انديشه که با حضور وزير بهداشت و حمايت دانشگاه علوم پزشکي تهران در مدت سه روز برگزار شد،شرکت کرده و نقاشي وي از آثار برگزيده اين جشنواره گرديد که با اهداي تنديس و مدال از وي تقدير شد.
شايان ذکر است جشنواره بين‌المللي نقاشي کودکان فرصتي را براي کودکان فراهم آورد تا تجربه خود از بستري شدن در بيمارستان و نگاه‌شان به سلامتي را در قالب تصوير به نمايش بگذارند. لازم به ذکر است که ۹۰۰ شرکت‌کننده از ۲۶ کشور طي فراخواني آثار خود را به نخستين جشنواره ارسال کرده بودند که ۲۰۰ اثر انتخابي هم‌اکنون در سي شهر دنيا به نمايش درآمده‌اند.
لذا بدين وسيله موفقيت و درخشش کسب شده توسط فرزند گرامي همکارمان را به محضر والدين ايشان و ساير کارکنان تبريک عرض مي نمائيم.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x