شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
نشست مشترک مسئولين آبفا با روساي شعب بانک ملي استان همدان

نشست مشترک مسئولين آبفا با روساي شعب بانک ملي استان همدان

--

به گزارش دفترروابط عمومي آبفاي استان همدان،معاون بهره برداري به اتفاق مديرروابط عمومي آبفاي استان روز گذشته در در نشست مسئولين و رؤساي اداره امور شعب بانک ملي استان حضور يافته و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
مهندس نيکداد در اين نشست ابتدا از توجه خوب و به موقع مديريت و همکاران بانک ملي در تابستان سال جاري و زمان بحران آب در استان که منجر به مديريت مصرف آب و تغيير الگوي مصرف در تمامي شعب استان گرديد قدرداني نمود.
معاون بهره برداري آبفا ضمن تشريح وضعيت نامطلوب آب در استان و شرايط بارشي در مقايسه با سنوات قبل در همدان،از اين قشر تلاشگر در جامعه خواست کمافي السابق و با جديت هر چه بيشتر براي نيل به اهداف پيش رو در استمرار و توسعه ي کمي و کيفي آب تلاش نموده و ياري رسان اين شرکت باشند.
 وي به نقش بانک ها در ارتباط با مردم اشاره نموده و گفت با توجه به نياز و حضور گسترده و هر روزه ي مردم در بانک ها و لزوم شفاف سازي و اطلاع رساني مناسب به شهروندان در خصوص وضعيت آب و رعايت الگوي مصرف،لذا نقش بانکداران بسيار پررنگ بوده و با همکاري و تعامل سازنده ي شما مي توانيم به اهداف مثبت تري در زمينه ي تغيير باورها و الگوي مصرف در بين شهروندان دست يابيم.
اين نشست آموزشي که با هدف آشنائي اين قشر از جامعه با مشکلات موجود و شرايط بحراني آب در استان و همچنين ترويج فرهنگ مصرف آب در بين شهروندان استاني تشکيل شد،با ارائه ي يکسري پيشنهادات از سوي حضار به اتمام رسيد.شايان ذکر است اين سري از جلسات ادامه داشته و اميدواريم با تعامل سازنده با اقشار مختلف جامعه بتوانيم به اهداف بهتري در زمينه مديريت مصرف آب و توسعه ي پايدار دست يابيم.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x