شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
آشنائي دانش آموزان ابتدائي با چرخه ي آب و روشهاي صرفه جوئي

آشنائي دانش آموزان ابتدائي با چرخه ي آب و روشهاي صرفه جوئي

--

 صبح روزيکشنبه با حضور کارشناسان شرکت آبفا در آموزشگاه ابتدائي دخترانه،چرخه ي توليد آب و روشهاي صرفه جوئي در مصرف آموزش داده شد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آبفاي همدان در اين مراسم که بيش از 150نفر از دانش آموزان پايه دوم ابتدائي حضور داشتند نحوه توليد-توزيع و تصفيه ي آب به صورت تصويري توسط يکي از دانش آموزان توضيح داده شد.
هدف ازبرگزاري اين برنامه نهادينه کردن فرهنگ اصلاح الگوي مصرف آب و برق و آشنا نمودن دانش آموزان با مفاهيم صرفه جويي و راههاي صحيح استفاده از آب و نقش،اهميت و جايگاه آب در زندگي انسانها و آشنايي با مفاهيم ارزشمند آب مي باشد .
همچنين در ادامه مهندس بلالي از مديران اين شرکت،دقايقي صحبت نموده و ضمن اشاره به وضعيت آب در استان و شهر همدان،هدف از برگزاري همايش را بهينه سازي مصرف و آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان فرهيخته با مفاهيم صرفه جويي و اصلاح الگوي مصرف و به کارگيري آن در زندگي خانوادگي و اجتماعي برشمرد.وي همچنين ضمن اشاره به برخي مصاديق صرفه جوئي از دانش آموزان خواست به عنوان سفيران و همياران آب در منزل-مدرسه و حتي جامعه ياريگر و محافظ اين مايع ارزشمند و حياتي بوده و در حراست از آن بکوشند.
در اين برنامه که بيش از 150 دانش آموز دختر حضور داشتند پس از پاسخگوئي به سوالات اين عزيزان اقلام فرهنگي نيز در بين آنها توزيع گرديد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x