شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
افتتاح سيستم الکتروليز نمک طعام اسدآباد با حضور معاون استاندار

افتتاح سيستم الکتروليز نمک طعام اسدآباد با حضور معاون استاندار

--

به گزارش روابط عمومي آبفاي استان همدان در ششمين روز از دهه مبارک فجر سيستم الکتروليز نمک طعام مخزن شماره يک اسدآباد به دست معاون منابع انساني استاندار همدان به بهره برداري رسيد.
در اين مراسم که با حضور قياسي  معاون توسعه منابع انساني  استاندار، فرماندار شهرستان اسدآباد ، بخشداران مرکزي و پيرسلمان،معاونت بهره برداري  شرکت آب و فاضلاب استان، و ساير مسئولين شهرستان برگزار شد ابتدا معاون بهره برداري  شرکت آبفا استان به ارائه گزارشي از اجراي طرح مذکور پرداخت.
مهندس نيکداد  در ابتدا ضمن عرض تبريک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي خدمت همه مردم عزيز کشورمان خصوصاً مردم شهيد پرور ديار سيد جمال الدين گزارشي از روند فعاليتهاي صورت گرفته در آبفاي اسدآباد بيان نمود.وي در اين باره گفت: جمعيت شهري اسدآباد نزديک به 60 هزار نفر است که 100 درصد آن از خدمات شرکت آبفا برخوردارند.
وي با بيان اينکه در سطح شهر اسدآباد 19 هزار انشعاب آب وجود دارد، افزود: منابع تأمين آب در اين شهر از طريق قنوات و چاه است که هم‌اکنون 10حلقه چاه فعال  مي باشد و ظرفيت توليد آب در شهر اسدآباد 220 ليتر در ثانيه است.
مهندس نيکداد در ادمه گفت : خدماتي که از سوي شرکت آب و فاضلاب ارائه مي‌شود، همراه با کميت و کيفيت است وي ياد آور شد جهت توزيع آب بهداشتي و با کيفيت بالا در شهرستان و همچنين خارج نمودن سيستم کلرزني گازي در داخل مخزن شماره 1 سيستم کلرزني به طريق الکتروليز نمک طعام با اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال خريداري،نصب و راه اندازي شده است از خصوصيات بارز اين سيستم ها مي توان از ايمني آن نامبرد که خطر نشت گاز کلر و ديگر خطرات احتمالي را ندارد و ميزان کلر تزريقي به شبکه ثابت و از روند پايداري برخوردار است و هم همچنين هزينه کمتر خريدنمک نسبت به خريد گاز کلر و ذخيره سازي،حمل و نقل راحت و ايمن را مي توان از مزيت هاي استفاده از نمک طعام در مقابل گاز کلر نام برد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x