شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
تاکيد جدي مديرعامل آبفا بر مديريت جدي مصرف آب در ايام پاياني سال

تاکيد جدي مديرعامل آبفا بر مديريت جدي مصرف آب در ايام پاياني سال

--

مهندس سيد هادي حسيني‌بيدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، ضمن قدرداني از مردم همدان براي رعايت الگوي مصرف آب اظهار کرد: شهروندان همداني با آگاهي از وضعيت آب در رعايت الگوي مصرف کمال دقت را دارند.
وي تصريح کرد: شهر همدان نسبت به سال 86، 300 ليتر کاهش توليد و مصرف داشته که اگر چنين نبود با مشکل شديد آبي مواجه مي‌شديم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ضمن درخواست از همشهريان براي دقت در مصرف آب در ايام پاياني سال، خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه هوا هم رو به گرمي است، مصرف آب افزايش مي‌يابد که بايد در خانه‌تکاني به اين مسئله توجه شود.
وي اضافه کرد: بارندگي امسال نسبت به سال گذشته مطلوب بوده اما در مجموع با توجه به کمي بارندگي در سال‌‌هاي اخير، همچنان با کمبود آب مواجه هستيم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه ذخيره سد اکباتان 14 درصد است، گفت: خالي بودن 86 درصد از ظرفيت سد اکباتان، شهروندان را ترغيب به رعايت الگوي مصرف مي‌کند.
مهندس حسيني‌بيدار با بيان اينکه ذخيره سد اکباتان 14 درصد است، گفت: 86 درصد از ظرفيت سد تأمين آب شرب شهر همدان خالي است که همين مسئله شهروندان را ترغيب به رعايت الگوي مصرف مي‌کند.
وي وضعيت آب شهرستان‌ها را خوب دانست و افزود: در همدان و بهار سرانه توليد و مصرف آب نسبت به ساير نقاط استان کمتر است و ساير شهرستان‌ها نيز بايد نسبت به کاهش مصرف اهتمام داشته باشند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان ادامه داد: با تغيير اقليم، بارندگي نسبت به سال‌هاي اخير کم شده است که اميدواريم در اسفندماه و بهار سال آينده شاهد افزايش نزولات آسماني باشيم.
وي مشکل عمده شرکت آب را بدهي 10 ميلياردي از مشترکان ادارات دولتي و مردم دانست و گفت: با وصول بدهي‌ها شرکت آبفا خدمات‌رساني مطلوبي به شهروندان خواهد داشت.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x