شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل آبفا:80 درصد جمعيت مجموعه آبفاي همدان جوان هستند.

مديرعامل آبفا:80 درصد جمعيت مجموعه آبفاي همدان جوان هستند.

--

 مديرعامل آب و فاضلاب همدان خواستار اعتماد مسؤولان به جوانان استان شد و گفت: 80 درصد جمعيت مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان را نيروي جوان تشکيل مي‌دهد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آبفاي استان همدان، هادي حسيني‌بيدار در مراسم گراميداشت روز جوان در تالار آبياران همدان، اظهار کرد: ما همواره ثابت کرديم و در آينده نيز ثابت خواهيم کرد که جوانان ارزشمند هستند و براي تعالي آنها تلاش مي‎کنيم.
وي با بيان اينکه سعي ما حمايت از جوانان است، خاطرنشان کرد:انتخاب مديري از نسل جوان در بخشي از کار شرکت نتيجه خوبي در بر داشت و او در کار خود موفق است.
مديرعامل آب و فاضلاب همدان گفت: بارها از حوزه سياسي وارد شدند و سعي داشتند از شهرهاي ديگر به استان نيرو تزريق کنند اما ما جوانان بومي را به کار گرفتيم.
وي با بيان اينکه پيشنهادات سازنده جوانان در پيشرفت و شرکت آب و فاضلاب مهم است، گفت: جوانان جاهايي که نياز است ما را کمک کنند تا قدم بهتري براي مردم استان برداريم.
حسيني‎بيدار با بيان اينکه در اتاق معاونين به روي جوانان شرکت باز است، افزود:ما رفتني هستيم اما شما جوانان آينده‎سازان استان و کشور هستيد.
وي با اشاره به سخنان حضرت علي(ع) که مي‌فرمايند «جوانان را در مشورت، شريک خود قرار دهيد چراکه آنها باهوش‎ترند»، بيان کرد: جوانان ما بايد در شجاعت و دليري از حضرت علي اکبر(ع) الگو گيرند.
مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه بايد کار را به جوانان متعهد سپرد، افزود: جوانان محور محرک جامعه هستند که حرکت انقلابي و محور سياسي را بهتر به جلو خواهند برد.
وي با بيان اينکه اين قشر از جامعه عامل تحول سياسي و اجتماعي در کشور هستند، اظهار کرد: دشمن هميشه جوانان را هدف قرار مي‎دهد چرا که بهتر مي‎توان در اين نسل نفوذ پيدا کرد.
حسيني‎بيدار خاطرنشان کرد:اگر آموزش‎ها نباشد و جوانان با تقوا نشوند دشمنان در آنها نفوذ پيدا خواهند کرد.
وي ادامه داد: يک جوان انقلابي بايد تقوا، انس با قرآن، بلند کردن پرچم عدالت خواهي، صبوري در تحقق اهداف اسلامي، تقويت بنيه ديني و اثرگذاري در جامعه از طريق انس با خدا، امر به معروف و نهي از منکر، تحصيل علم و حفظ هويت ملي را سرلوحه کار خود قرار دهد.
 مديرعامل آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه جواني بهترين دوران براي خودسازي و فراگيري است، افزود: اين مرحله بهترين دوران براي نشاط و شادابي در جامعه است.
وي با بيان اينکه جواني نعمت بزرگي است و بايد قدر اين نعمت را بدانند، گفت:خطرات تهديدکننده جوانان، مسائلي چون يأس و نااميدي، نفوذ دشمن، ظلم به ديگران، انقلاب را در ذهن آنها منفي جلوه دادن و... است که بايد هوشيار بود.
حسيني‎بيدار با اشاره به نکات حائز اهميت در جوان نظير ابتکار، حق‎پذيري، اصلاح‎گري و... گفت: ويژگي‎هايي چون مومن، پاکدامن، روشن‎بين، شجاع و دلير بودن از ويژگي جوان انقلابي است.
وي رمز موفقيت جوانان را داشتن احساس مسؤوليت دانست و خاطرنشان کرد: جوانان بايد با ايمان و تقوا کار کرده و براي خود هدف داشته باشند.
مديرعامل آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه 80 درصد جمعيت مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان نيروي جوان هستند، گفت: اميدواريم با اين سرمايه‌ها امسال نيز به موفقيت برسيم.
وي ادامه داد:با نامگذاري سال به نام اقتصاد مقاومتي، اميدواريم در مديريت هزينه‌ها و درآمدها با ابتکار جوانان اقدامات خوبي در استان انجام دهيم.
حسيني‎بيدار گفت:سال 94 از لحاظ برخورداري از منابع آبي و مالي سال خوبي نبود اما با همدلي و هماهنگي مجموعه شرکت آبفا توانستيم خدمت صادقانه‎اي را داشته باشيم.
شايان ذکر است در اين مراسم از جوانان شاغل در شرکت آبفا تجليل شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x