شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
توانمنديهاي بخش خصوصي در صنعت آبفا

توانمنديهاي بخش خصوصي در صنعت آبفا

--

نمايشگاه توانمندي بخش خصوصي در صنعت آب و فاضلاب همزمان با همايش ملي مديرتي مصرف و کاهش آب بدون درآمد برپا شد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب استان همدان، به منظور آشنايي بيشتر مديران شرکتهاي آب و فاضلاب کشور با توليدکنندگان و محصولات داخلي صنعت آب و فاضلاب نمايشگاهي جنبي تاسيسات و تجهيزات آب و فاضلاب در همدان برپا شد.
مدير دفتر مديريت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان همدان در اين باره گفت: در اين نمايشگاه 28 شرکت حضور داشته و توليدات و محصولات خود را به نمايش گذاشته‌اند.
هادي جعفري با بيان اينکه برگزاري اين نمايشگاه در راستاي عمل به سياستهاي اقتصادي مقاومتي بوده است، عنوان کرد: شرکتهاي داخلي و توليدکنندگان بومي توان لازم را براي رقابت با محصولات خارجي دارند ولي بايد فرصت و زمينه فعاليت را به آنها داد.
وي با اشاره به اينکه خوشبختانه روند شرکتهاي داخلي براي توليد محصولات با کيفيت رو به رشد بوده است، عنوان کرد: تحريمهاي وضع شده عليه کشور زمينه فعاليت بيش از پيش شرکتهاي توليدکننده داخلي در زمينه صنعت آب و فاضلاب را فراهم کرد.
وي تصريح کرد: اين شرکتها توليدکننده تجهيزات مختلفي از جمله ابزار دقيق، فشارسنج، فشارشکن، شيرآلات کاهنده مصرف، تجهيزات نشت‌يابي و لوله‌يابي هستند که محصولات خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته‌اند.
جعفري درباره اهداف موردنظر در برگزاري اين همايش نيز گفت: آشنايي مديران دفاتر مصرف و کاهش آب بدون درآمد با توانمنديهاي بخش خصوصي و توليدکنندگان تاسيسات و تجهيزات صنعت آب و فاضلاب از مهمترين اهداف اين نمايشگاه است.
وي با بيان اينکه انتظار مي‌رود مديران دفاتر مصرف و مديريت منابع آب بهره‌بداري مناسبي را از اين نمايشگاه داشته باشند، گفت: در گذشته بخش قابل توجهي از تجهيزات مورد استفاده در شرکتهاي آبفا از خارج کشور تامين مي‌شد ولي در حال حاضر حداکثر اين تاسيسات از شرکتها و توليدکنندگان داخلي خريد مي‌شود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x