شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
کسب رتبه برتر آبفاي استان همدان در جشنواره شهيد رجايي

کسب رتبه برتر آبفاي استان همدان در جشنواره شهيد رجايي

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب همدان در جشنواره شهيد رجايي خبر داد.
 سيد هادي حسيني‎بيدار امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پي ارزيابي عملکرد دستگاه‌هاي استاني در سال 94، شرکت آب و فاضلاب استان همدان با کسب 1000 امتياز در شاخص‌هاي اختصاصي و 910 امتياز در شاخص‌هاي عمومي در مجموع شاخص‌ها موفق به کسب رتبه برتر و قرار گرفتن در سطح پنج دستگاه برتر استان شد.
 وي تصريح کرد: اين ارزيابي که شامل محورهاي نقش و ساختار دولت، دولت الکترونيک، سرمايه انساني، خدمات عمومي، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري، استقرار نظام جامع مديريت عملکرد و زير شاخص‌هاي مرتبط با آن بود که توسط حوزه ستادي در شرکت مهندسي و وزارت نيرو و سپس توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور بررسي و دستگاه‌هاي برگزيده در سه عنوان شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي به اطلاع دستگاه‌ها رسانده شد.
 مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان در محور شاخص‌هاي اختصاصي موفق به کسب رتبه نخست شد که به دليل حضور در عنوان شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي فقط يک عنوان آن اعلام شد.
 وي تأکيد بر اينکه اميدواريم با کسب اين عنوان بهتر و بيشتر خدمات خود را به مردم ارائه کنيم، افزود: استاندار همدان نيز بابت کسب اين عنوان، ضمن تشکر و تقدير از مديران دستگاه‌هاي برتر معرفي شده، خواستار تلاش بيشتر در حوزه بهروري شد.
 حسيني‌بيدار ضمن قدرداني از مردم براي صرفه جويي در مصرف آب تاکيد کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور خدمات‌رساني بهتر همچنان نيازمند مديريت مصرف از سوي شهروندان است.
 وي با تأکيد بر اينکه اين شاخص‌ها بيشتر به رضايتمندي مشترکان برمي‌گردد، افزود: خدمات‌رساني که شرکت در راستاي تأمين مطالبات مردم دارد از ديگر مواردي است که در ارزيابي لحاظ مي‌شود.
 مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اينکه شرکت آبفا اقدامات خوبي در راستاي اقتصاد مقاومتي انجام داده و کسب عناوين برتر کشوري داشته است، گفت: کسب رتبه اول کشوري در بخش انرژي و سيستم‌هاي کنترل در صنعت آب و فاضلاب کشور، کسب رتبه سوم کشوري در بخش برنامه‌ريزي و نظارت تعميرات و بازسازي تأسيسات و تجهيزات آب و کسب رتبه برتر جشنواره تلاشگران کيفيت کشوري در اجراي پروژه‌هاي عمراني و غيره از جمله عناوين کسب شده شرکت آب و فاضلاب همدان است.
captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x