شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
معاون بهره‌برداري آبفاي استان همدان:تصفيه‌خانه عباس‌آباد از نيمه دوم مهرماه وارد مدار مي‌شود.

معاون بهره‌برداري آبفاي استان همدان:تصفيه‌خانه عباس‌آباد از نيمه دوم مهرماه وارد مدار مي‌شود.

--

معاون بهره‌برداري آب و فاضلاب همدان گفت: تصفيه‌خانه عباس‌آباد از نيمه دوم مهرماه وارد مدار مي‌شود تا با برداشت آب از آنها به چاه‌هايي که دچار افت شده است، کمک شود.
حميدرضا نيکداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، وضعيت ذخاير منابع آب همدان اکنون مطلوب است، اظهار کرد: شهروندان همچنان بايد با صرفه‌جويي موجب حفظ منابع آبي باشند، تا بارندگي‌ها آغاز شود.
وي با بيان اينکه هم‌اکنون ذخيره آب سد اکباتان 20 ميليون مترمکعب است، تصريح کرد: رودخانه‌هاي فصلي نيز در مواقع لازم و کم آبي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
معاون بهره‌برداري آب و فاضلاب استان همدان يادآور شد: تصفيه‌خانه عباس‌آباد از نيمه دوم مهرماه وارد مدار مي‌شود تا با برداشت آب از آنها به چاه‌هايي که دچار افت شده است، کمک شود.
وي با اشاره به اينکه بهره‌برداري از رودخانه خاکو در نيمه دوم دي‌ماه شروع مي‌شود، اضافه کرد: با توجه به اينکه قرار است برداشت از رودخانه‌هاي پس از برداشت محصولات کشاورزي باشد، بر اين اساس از دي‌ماه برداشت آب انجام مي‌شود.
نيکداد در خصوص مصرف آب همدان در تابستاني که گذشت، خاطرنشان کرد: مصارف آب شهروندان همداني در تابستان رشد کمي داشت به طوري که به دليل افزايش دما و افزايش تعداد مشترکان نسبت به سال قبل سه درصد رشد داشت.
وي يادآور شد: شهروندان همدان از کمبود و بحران آب اطلاع دارند و مصرف آب خود را مانند گذشته حفظ مي‌کنند اما افزايش مصرف در تابستان، ناشي از افزايش دماي هوا بود.
نيکداد با بيان اينکه همداني‌ها بالغ بر يک‌هزار و 550 ليتر در ثانيه مصرف آب دارند، افزود: طبق اعلام اطلاعيه‌هاي هواشناسي، امسال در پاييز بارش‌ها زود آغاز مي‌شود که شهروندان با مديريت مصرف شهروندان را در خدمات‌رساني بهتر ياري کنند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x