شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
انجام مانور نشت گاز کلر بهتر از گذشته برگزار شد.

انجام مانور نشت گاز کلر بهتر از گذشته برگزار شد.

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بيان اينکه انجام مانور نشت گاز کلر بهتر از گذشته برگزار شد، گفت: پساب فاضلاب با کيفيت BOD زير 5 به نيروگاه مفتح انتقال مي‌يابد.
به گزارش دفتر روابط عمومي،مديرعامل شرکت آبفا ظهر ديروز در حاشيه مانور زلزله و اطفاي نشت گاز کلر در تصفيه‌خانه بهشتي همدان ضمن تبريک به مناسبت هفته پدافند غيرعامل اظهار کرد: تلاش مي‌کنيم روز به روز به هماهنگي و انسجام بالايي در مديريت بحران رسيده و شاهد بهبود وضعيت کمک‌رساني باشيم.
وي تصريح کرد: در مانور امروز استان‌هاي معيني چون لرستان، قزوين، کردستان، کرمانشاه، زنجان و استان مرکزي حضور داشتند که از يک ماه پيش خود را آماده اين مانور کردند.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به عملکرد مطلوب پرسنل آب و فاضلاب همدان اشاره کرد و يادآور شد: هيچ کاري نيست که نيروهاي آبفاي همدان از عهده انجام آن ناتوان باشند.
وي با بيان اينکه نيروهاي آبفا در زمان بحران بسيار توانمند عمل مي‌کنند، افزود: شرکت آبفا بحران‌هاي زيادي داشته که همه اين موارد را با همکاري مديران و تيمي انجام مي‌دهد، به طوري که بحراني نبوده که همکاران ما نتوانند، مديريت کنند.
مهندس حسيني‌بيدار با اشاره به انتقال پساب فاضلاب به نيروگاه مفتح خاطرنشان کرد: با توان مهندسان آبفاي همدان، در حال حاضر پساب فاضلاب همدان با کيفيت بالا و BOD زير 5 به مصرف نيروگاه مي‌رسد و مشکلي در اين زمينه وجود ندارد.
وي با اشاره به خط انتقال آب و اصلاح آن در زمان احداث زيرگذر بعثت يادآور شد: در اين پروژه پرسنل توانمند آب و فاضلاب با هزينه 70 ميليون تومان و در مدت 15 روزه کار را انجام دادند.
ضرورت فرهنگ تاب‌آوري در مواقع بحران
مديرکل مديريت بحران استان همدان نيز گفت: حادثه واقعي مانور نيست و آمادگي بسياري را از سوي نيروهاي شرکت‌هاي خدماتي و امداد و نجات مي‌طلبد.
عليمردان طالبي ضمن قدرداني از عوامل برگزاري اين مانور، مانور امروز را بهتر از گذشته ارزيابي کرد و افزود: هر چه قدر کار در مانور جدي گرفته شود، در زمان بحران آسيب کمتري صورت خواهد گرفت.
وي ضمن درخواست از دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي مبني بر ارزيابي خود براي آمادگي در زمان بروز حوادث، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي اجرايي با ارزيابي درست از وضعيت کنوني، امکانات و تجهيزات بايد خود را براي وقوع حوادث غير مترقبه آماده کنند.
مديرکل مديريت بحران استان همدان به فرهنگ تاب‌آوري در مواقع بحران اشاره کرد و يادآور شد: اگر تاب‌آوري و عملکرد به موقع در حوادث انجام شود، بار خسارت در مواقع بحران کمتر مي‌شود.
وي بر ضرورت تاب‌آوري، خودامدادي، دگر امدادي و مديريت بحران در مواقع ضروري اشاره کرد و گفت: هرچه آگاهي مردم بالا رود،ضمن اينکه خود فرد کمتر آسيب مي‌بيند، امداد و نجات نيز بهتر و سريع‌تر انجام خواهد شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x