شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
افتتاح تصفيه خانه فاضلاب رزن با حضور مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور

افتتاح تصفيه خانه فاضلاب رزن با حضور مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور

--

مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور با بيان اينکه شاهد تحولات عمده‌اي در صنعت آب و برق کشور هستيم، گفت: با توجه به حمايت دولت و در سايه تدبير وزير نيرو خوشبختانه چهار اولويت آب، فاضلاب، محيط زيست و حمل و نقل ريلي در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است.
به گزارش دفتر روابط عمومي آبفاي استان همدان،حميدرضا جانباز شنبه 16 بهمن در آئين افتتاحيه تصفيه‌خانه فاضلاب شهر رزن، خطاب به نمايندگان مجلس اظهار کرد: در هفته آينده در موضوع آبرساني روستايي و استفاده از صندوق توسعه ملي در اعتبارات اين طرح‌ها مباحثي در مجلس مطرح خواهد شد که اميدواريم اين موارد مدنظرشان قرار گيرد.
وي با بيان اينکه در دهه فجر 1400 روستا با جمعيت بيش از يک ميليون و 200 هزار نفر از آب آشاميدني بهره‌مند مي‌شوند، تصريح کرد: در بحث تضمين خريد آب اتفاق خوبي در کشور رخ داده به طوريکه 120 قرارداد با قيمت به‌روز شده بيش از 7 هزار ميليارد تومان منعقد شده است.
مهندس جانباز عنوان کرد: همچنين اقدامات خوبي در زمينه فاضلاب در کشور انجام شده است به طوريکه در ايام دهه فجر فاضلاب بيش از 11 روستا به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با اشاره به تصفيه‌خانه فاضلاب شهر رزن گفت: نبود تصفيه‌خانه فاضلاب رزن يکي از مشکلات اين شهر بود که امسال مسأله نقدينگي نيز از مسائل جدي اين طرح به شمار مي‌آمد که در حال حاضر فاضلاب اين تصفيه‌خانه با کيفيت بالايي خارج مي‌شود و مي‌توان صنعت را به سمت استفاده از پساب آن سوق داد.
مهندس جانباز از شرکت آب و فاضلاب استان همدان خواست باقيمانده انشعابات واگذار نشده را در يک بسته کاري بسيار فشرده‌اي تعيين تکليف کرده و در اين کار تسريع دهد.

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x