شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
در کنفرانس بين‌المللي ايتک 2017 شركت آبفاي همدان موفق به دريافت گواهينامه مدير مدبر شد.

در کنفرانس بين‌المللي ايتک 2017 شركت آبفاي همدان موفق به دريافت گواهينامه مدير مدبر شد.

--

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: شركت آب و فاضلاب همدان در ششمين کنفرانس بين‌المللي رويکردهاي نوين در نگهداشت انرژي (ايتک 2017)، موفق به دريافت گواهينامه مدير مدبر شد.
به گفته ي مهندس سيد هادي حسيني‌بيدار ششمين کنفرانس بين‌المللي رويکردهاي نوين در نگهداشت انرژي (ايتک 2017) با همکاري سازمان همکاري‌هاي منطقه‌اي اکو و شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت شرکت آب و فاضلاب استان همدان با ارائه عملکرد خود با محوريت نگهداشت انرژي در اين کنفرانس شرکت کرد.
وي با بيان اينکه اين کنفرانس با حضور ترکان مشاور ارشد رئيس جمهور و دائمي معاون وزير نيرو در امور آب و آبفابرگزار شد، بيان کرد: در اين کنفرانس بين‌المللي بنده موفق به دريافت گواهي مدير مدبر از اين کنفرانس شدم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان به اقدامات انجام گرفته در شرکت آب و فاضلاب با محوريت نگهداشت انرژي اشاره کرد و گفت: راهبري مهندسي تأسيسات و استفاده از تجهيزات با راندمان بالاتر، بهينه‌سازي تأسيسات و مميزي مجدد منابع توليد تا شبکه توزيع با هدف کاهش هزينه‌هاي توليد محصول و آزادسازي ظرفيت انتقال انرژي و مهندسي مجدد توزيع محصول با محوريت کاهش مصرف انرژي مستهلک شده در شبکه آبرساني از جمله اقدامات است.
وي با اشاره به پيک‌سايي و استفاده از تعرفه مخفف با هدف کاهش قيمت تمام شده محصول يادآور شد: پايش و نگهداري مستمر تأسيسات به منظور حفظ راندمان بهينه، نصب و بهره‌برداري راه‌اندازهاي مدرن به منظور ارتقاي بهره‌وري و به حداقل رساندن بار راکتيو در محل مصرف از ديگر موارد محوريت نگهداشت انرژي است.
مهندس حسيني‌بيدار استفاده از تجهيزات کنترل خودکار و تله‌متري را يکي ديگر از محورهاي نگهداشت انرژي دانست و افزود: پايش مستمر کيفيت توان و هارمونيک در تاسيسات انرژي بر و افزايش طول عمر و راندمان تأسيسات از طريق کنترل و حذف هارمونيک‌هاي شبکه نيز در اين امر دخيل بود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x