شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
انعقاد تفاهم‌نامه کاهش خسارت حفاري شرکت آبفا با شرکت‌هاي خدمات‌رسان استان

انعقاد تفاهم‌نامه کاهش خسارت حفاري شرکت آبفا با شرکت‌هاي خدمات‌رسان استان

--

شرکت آبفا تفاهم‌نامه‌‌‌اي مبني بر همکاري و جلوگيري از خسارت در حين حفاري به تأسيسات با شرکت‌هاي خدمات‌رسان منعقد کرد.
به گزارش دفتر روابط عموميشرکت،، پيش از ظهر امروز طي کارگروهي با حضور شر‌کت‌هاي خدمات‌رسان چون شرکت آب و فاضلاب شهري، شرکت آب و فاضلاب روستايي، شرکت گاز، شرکت مخابرات و شرکت برق تفاهم‌نامه‌‌اي مبني بر همکاري در جلوگيري از خسارت در حين حفاري به تأسيسات شرکت‌ها در سطح شهر منعقد شد.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در اين مراسم انعقاد تفاهم‌نامه شرکت آبفا با ساير شرکت‌هاي خدمات‌رسان را رسيدن به انسجامي در حفاري‌ها دانست و گفت: اين تفاهم‌نامه مي‌تواند اتحاد خاصي در بين شرکت‌هاي خدمات‌رسان ايجاد کند و بتوان اقدامات پرثمري را در اين زمينه داشت.
سيدهادي حسيني‌بيدار با تأکيد بر اينکه شرکت‌هاي خدمات‌رسان بايد بتوانند نقاط ضعف و قوت ادارات را با جمع شدن دوستان هم‌افزايي داشته باشند، خاطرنشان کرد: اميدواريم با اتحادي که در بين شرکت‌هاي خدمات‌رسان ايجاد مي‌شود، بتوان بهتر و بيشتر و با يک تلفن مشکلات را برطرف و حوادث را مديريت کرد.
وي با تأکيد بر اينکه اين کارگروه بايد همچنان به صورت فصلي برگزار شود، گفت: بايد بتوانيم با شهرداري نيز چنين تفاهم‌نامه‌اي را منعقد کنيم تا مشکلي پيش نيايد و ضمن کاهش خسارت‌ها، شکستگي‌ها کمتر شود.
معاون بهره‌برداري آب و فاضلاب استان همدان در اين جلسه ضمن با اهميت دانستن حفاري در شرکت‌هاي خدمات‌رسان اظهار کرد: بر اين اساس اين شرکت‌ها همواره چه در بحث توزيع آب و چه نگهداري تأسيسات با اين مسئله مواجه بودند.
حميدرضا نيکداد با بيان اينکه در نيمه‌هاي سال 95 با توجه به اهميت آب و لزوم جلوگيري از هدررفت آب، پيگيري‌هايي صورت گرفت، افزود: در اين پيگيري‌ها متوجه هدررفت 3 هزار متر مکعبي آب بوديم که اين هدررفت ناشي از حوادثي بود که شرکت‌هاي خدمات رسان انجام داده بودند.
وي ضمن تأکيد بر عملياتي شدن تفاهم‌نامه منعقد شده در بين شرکت‌هاي خدمات‌رسان بيان کرد: با توجه به اينکه در حين حفاري گاهي خساراتي به تأسيسات وارد مي‌شود، اميدواريم اين تفاهم‌نامه اجرايي شده و کارگروه در مقاطع مختلف فصلي اجرايي شود.
مديرعامل شرکت گاز استان همدان نيز با اشاره به اينکه اميدواريم با تبادل اين تفاهم‌نامه کمترين آسيب به تأسيسات که بيت‌المال است، وارد شود، افزود: شرکت گاز اطلاعات و مشخصات تأسيسات زيرزميني خود را دارد اما اين تفاهم‌‌نامه نيز در نگهداري تأسيسات اثرگذار است.
محمدمهدي مهدوي با تأکيد بر اينکه در زمان حفاري دستگاه‌هاي متولي داراي تأسيسات بايد حضور مقطعي در قبل، حين و پس از انجام کار داشته باشند، گفت: تمام پيمانکاران قبل از تسويه حساب از نهادهاي مختلف مفاصاحساب دريافت مي‌کردند که اين مورد بايد همچنان ادامه يابد.
در پايان از فعالان اين کارگروه تقدير شد و تفاهم‌نامه شرکت آبفا و شرکت‌هاي خدمات‌رسان ديگر با يکديگر منعقد و تبادل شد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x