شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مديرعامل شركت آبفاي استان همدان : پرداخت غيرحضوري آب بهاء درخواست جدي شركت از خانواده هاست.

مديرعامل شركت آبفاي استان همدان : پرداخت غيرحضوري آب بهاء درخواست جدي شركت از خانواده هاست.

--

علي رحيمي فر در جمع خانواده هاي شركت آبفا درجشن دانش آموختگان ممتاز اظهارداشت : شركت آبفا از تمامي مشتركين درخواست جدي دارد تا قبوض آب بهاي خود را از طريق عابربانك پرداخت نمائيد. تا شركت بتواند خدمات خود را بهترازپيش وبه سهولت به مردم ارائه نمايد.
ايشان در جشن دانش آموزي در جمع خانواده هاي شركت ضمن عرض خيرمقدم تصريح داشتند خانواده ها نقش به سزائي در پيشبرد اهداف شركت داشته و دارند و باتعامل و همكاري آنها بي شك همسرانشان موفقيت هاي كاري بسياري كسب مي نمايند. وي اضافه كرد: ايجاد خلاقيت در فرزندان از وظايف خطير اولياء بوده و بايد توجه ويژه اي به اين مهم صورت پذيرد. وي در خصوص اهتمام ويژه ي پرسنل به كسب علم و دانش براي هر فرد و در هر مقطعي اشاره نمودندو خواستار به روز رساني تمامي همكاران به اطلاعات و اخبار روز گرديدند و استفاده از ابزار و تكنولوژي جديد را يكي از راهكارهاي جدي در جهت پيشرفت شركت دانستند، ايشان در ادامه از حضور همكاران تقدير و تشكر نموده و تصريح داشتند اگر پيشرفتي در شركت حاصل گرديده است مرهون همكاري ، صبر و تحمل خانواده هاي معزز مي باشد و فرصت را مغتنم شمرده و ضمن عرض خسته نباشيد به همكاران از خانواده هاي آنها تشكر نمودند.
لازم به توضيح است در اين مراسم به حدودا" 150 نفر از فرزندان همكار جوايزي اهدا گرديد و با برنامه هاي شاد و متنوعي كه براي آنها پيش بيني گرديده بود ساعات خوشي براي آنها رقم زده شد.             

 

 


 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x