شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
حضور مديرعامل آبفا استان همدان در دفتر روزنامه هگمتانه

حضور مديرعامل آبفا استان همدان در دفتر روزنامه هگمتانه

--

مديرعامل شرکت آب وفاضلاب همدان با بيان اينکه تصفيه خانه فاضلاب  اين شرکت 18 ميليون مترمکعب ظرفيت پساب دارد که مي تواند انرا در اختيار واحدهاي صنعتي قرار دهد گفت: 70درصد جمعيت استان تحت پوشش خدمات فاضلاب است.
به گزارش دفتر روابط عمومي شرکت،مديرعامل شرکت آبفا که به مناسبت هفته صرفه جويي در مصرف آب  از روزنامه هگمتانه ديدار کرده  بود با بيان اينکه تصفيه خانه فاضلاب  اين شرکت 18 ميليون مترمکعب ظرفيت پساب دارد که مي تواند ان را در اختيار واحدهاي صنعتي هم چون منطقه جهاد اباد و نيروگاه شهيد مفتح  قرار دهد بيان کرد: 70درصد جمعيت استان تحت پوشش خدمات فاضلاب هستندکه اين در حاليست که متوسط کشوري در اين زمينه 45 درصد است.
مهندس حسيني بيدار در اين ديدار به مسائلي هم چون اهميت رسانه ها در اطلاع‌رساني درحوزه آب، روند مقابله با تنش ابي ، روند کار شرکت ابفا استان ، چگونگي تأمين وتوزيع آب شهري  و سازوکار تصفيه خانه فاضلاب همدان اشاره کرد و گفت:  50 درصداقدامات آب‌رساني ومديريت مصرف درشرکت آبفا و 50 درصدمابقي را رسانه‌هابرعهده دارند.
وي ضمن تشکروقدرداني ازمجموعه هگمتانه درفرهنگ‌سازي واطلاع‌رساني صادقانه به مردم اظهار کرد: اگر تلاش و انعکاس خبرهاي رسانه ها نباشد يقينا خدمات دستگاه ها به خوبي منعکس نخواهند شد.
اين مسوول در ادامه سخنان خود با بيان اينکه  به کار تيمي که در اين شرکت انجام مي شود افتخار مي کنم بيان کرد: نيروهاي شرکت ابفا با جديت و تلاش فراوان همواره سعي مي کنند بهترين خدمات را به مردم ارائه کنند.
مهندس حسيني بيدار با تاکيد بر اينکه بايد وظيفه خود را در قبال مردم به خوبي انجام  دهيم گفت: به 29 شهرستان استان خدمات مي دهيم که بسياري از خدمات ما پنهان و قابل لمس نيست.
وي به کمبود اب در 4سال اخير اشاره و  بيان کرد: نيروهاي اين شرکت با مديريت خوب و به دليل نيت خود که همانا رضايت مردم و نداشتن دغدغه انها در رابطه با اب است توانستند قحطي اب را مهار و در اين مدت هيچ گونه قحطي در استان نداشته باشيم.
اين مقام مسوول با تاکيد بر اينکه اين شرکت از بنيه قوي کار جمعي برخوردار است که تاکنون توانسته اقدامات ارزشمندي هم چون اجراي عمليات پساب در همدان را علارغم تکميل نبودن تفصيه خانه انجام دهد تاکيد کرد:  اين شرکت با کمبود منابع مالي نيز روبرو است که با اين وجود توانسته است بسياري از فعاليت ها را به صورت بومي و در خود شرکت انجام دهد.
مهندس  حسيني بيدار با اينکه صددرصد جمعيت استان تحت پوش خدمات اب اين شرکت هستند تصرح کرد:  شرکت ابفا استان در صدد است در راستاي تاکيدات رهبري و در حفظ محيط زيست گام بردارد و در همه شهرهاي استان در حوزه تکميل فاضلاب انها اقدامات لازم را انجام دهد.
 وي  با بيان اينکه اين شرکت 40 ميليارد تومان بدهي دارد بيان کرد: شرکت براي تکميل تصفيه خانه همدان در بخش فاضلاب به 30 ميليارد تومان و براي طول شبکه آن به 120 ميليارد تومان نياز دارد و اين درحاليست که تنها مبلغ 4 ميليارد تومان به اين امر اختصاص داده شده است.
مدير مسئوول  روزنامه هگمتانه نيز در اين نشست  با ارزشمند خواندن کار  شرکت ابفا در خدمت رساني به مردم بيان کرد:اين رسانه همواره آماده خدمت‌رساني به جامعه وحل مشکلات هستند.
علي رضا معتمدزاده اظهار کرد: نيروي بومي که در شرکت  ابفا استان وجود دارد موجب افزايش انگيزه براي فعاليت هاي هرچه بيشتر شده است.
معاون بهره‌برداري آب وفاضلاب استان همدان نيز در اين نشست با بيان اينکه در فصل تابستان با افزايش ميزان مصرف اب روبرو هستيم بيان کرد: يکي از موضوعاتي که در اين زمينه مطرح مي شود مديريت مصرف است که نقش مردم در ان بسيار پررنگ  خواهد بود
مهندس حميدرضا نيکداد با اشاره به اينکه مديريت مصرف باعث کاهش هزينه هاي نگهداري تاسيسات و  صدمات زيست محيطي مي شود گفت: مديريت مصرف  موجب کاهش تنش هاي ابي خواهد شد.
 وي در  ادامه با بيان اينکه در تابستان استفاده از کولر هاي ابي بسيار زياد است اظهار کرد: اين کولر ها به متوسط در هر شبانه روز 200 ليتر اب مصرف مي کنند که با انجام  اقدامات لازم   مي توان 18تا 20 ليتر در مصرف اب را کاهش داد.
 اين مقام مسوول عنوان کرد:  سرويس کردن به موقع ، نصب سايبان، انتخاب کولر با توجه به هوادهي، انتخاب کولر رنگ سفيد به لحاظ تابش نور خورشيد ،  استفاده ازدور  کند و عدم بازگشايي پنجره ها به هنگام استفاده از کولر از جمله اقداماتي است که مي تواند ميزان مصرف اب را به شدت کاهش دهد.
وي همچنين به در پيش بودن تعطيلات عيد سعيد فطر نيز اشاره کرد و گفت: در اين ايام به دليل افزايش مسافران در سطح شهر اقدامات لازم از سوي اين شرکت در راستاي خدمت رساني به مردم انجام مي شود.
مهندس نيکداد در پايان بيان کرد: کشيک هاي عيد فطر شرکت ابفا استان  در سطوح مديريتي، کارشناسي و اکيپ هاي ايمني از شنبه آماده به کار خواهد بود .
مدير روابط عمومي  شرکت اب و فاضلاب استان همدان نيز در اين نشست  با بيان اينکه همواره اين نهاد همواره ارتباط موثري با رسانه ها داشته است گفت: روزنامه ها محل درج ديدگاه هاي مردمي هستند که مي توان از اين فرصت در راستاي انعکاس خبرها و اطلاعات و همچنين بهبود امور جامعه استفاده کرد.
حميد عزيزي متواضع با بيان اينکه شرکت اب و فاضلاب يک  شرکت خدمات رسان است و به طور مستقيم با مردم سروکار دارد بيان کرد: در اين راستا ضروريست هر چه بهتر فعاليت هاي اين نهاد به مردم اطلاع رساني شود.
يکم تا هفتم تير ماه به نام هفته صرفه جويي در مصرف اب نامگذاري شده است که در اين راستا  روز 5شنبه به نام اب  اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال، جمعه اب ، اموزه هاي ديني و ارتقاي آگاهي عمومي، شنبه اب ، خانواده( مديريت تقاضا و مصرف ان) ، يکشنبه اب  و توسعه پايدار ( حفط محيط زيست و سلامت همگاني)،  دوشنبه اب ، بازچرخاني(استفاده مجدد)، سه شنبه اب، رسانه، مديريت مصرف( شرب، کشاورزي و صنعت)  و چهارشنبه به نام اب ، قانون و حقوق شهروندي نامگذاري شده است.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x