شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
شهرستان رزن پيشرو در اجراي پروژه هاي آبفا

شهرستان رزن پيشرو در اجراي پروژه هاي آبفا

--

به گفته ي مدير امور آبفاي رزن،اين شهرستان از ابتداي تير ماه سال جاري با انجام چند پروژه مهم روزهاي شلوغ و فعالي را تجربه مي کند.مهندس جناب زاده با اعلام اين خبر افزود:با عنايت به اينکه فصل کاري در شهرستان رزن کوتاه است لذا با استفاده از کليه پيمانکاران و اکيپ اماني اجراي چند پروژه همزمان در سطح شهرستان رزن آغاز شده است.
مدير آبفاي رزن ادامه داد:اصلي ترين پروژه اين امور اجراي شبکه فاضلاب در يکي از اصلي ترين معابر شهر رزن و در امتداد جاده دمق است که با وجود بار ترافيکي بسيار در 20 روز اخير حدود 800 متر پيشرفت داشته است. وي اظهار داشت:دو پروژه اصلاح شبکه آب در شهر رزن و امتداد جاده قروه و در شهر دمق و جهت اصلاح شبکه آب مرکز درمان بستر اين شهر در حال اجرا ست.مهندس جناب زاده تاکيد کرد:تمام اين پروژه ها که ناگزير با تخريب وسيعي از سطح معابر همراه است در حاليست که شهرداري رزن حدود 500 ميليون تومان از سنوات قبل از شرکت آبفا طلبکار است و اخذ مجوزهاي جديد با مناقشات فراوان صورت مي گيرد.
وي اضافه کرد:همچنين اکيپ اماني آبفاي رزن با اصلاح بخشي از خط انتقال آب خميگان و تعويض شيرخطهاي اين مسير به افزايش دبي ورودي به خط خميگان و کاهش افت فشار در برخي مناطق اين روستا اقدام نمودند.
وي در پايان تصريح کرد:از ديگر اقدامات مهمي که توسط اکيپ اماني آبفاي رزن در حال انجام و پيگيري است مرئي سازي و همسطح سازي دريچه منهولهاي فاضلاب است که اغلب زير آسفالت مدفون شده است و بطور ميانگين روزانه سه تا چهار دريچه منهول آفتابي و اصلاح مي شود.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x