شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
98.7 درصد مشترکان آبفا در همدان قبض خود را غيرحضوري پرداخت مي‌کنند.

98.7 درصد مشترکان آبفا در همدان قبض خود را غيرحضوري پرداخت مي‌کنند.

--

معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب همدان با بيان اينکه 98.7 درصد از مردم استان همدان قبض آب خود را به صورت غيرحضوري پرداخت مي‌کنند، گفت: حدود 1.3 درصد پرداخت‌ها به صورت حضوري انجام مي‌شود.
علي قديمي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بيان اينکه در چهارماهه ي نخست سال جاري 98.7 درصد از مردم استان همدان قبض آب خود را به صورت غير حضوري پرداخت مي‌کنند، اظهار کرد: اين آمار براي استان همدان بسيار مطلوب ارزيابي مي‌‍شود.
وي با بيان اينکه 1.3 درصد پرداخت‌ها به صورت حضوري انجام مي‌شود، گفت: در حال حاضر بيش از 95 درصد شهرستان‌ها قبض آب خود را به صورت غير حضوري پرداخت مي‌کنند.
معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به اينکه اسدآباد با کمترين پرداخت الکترونيکي 95 درصد را به خود اختصاص داده است، تصريح کرد: اين در حالي است که در اکثر شهرهاي استان، 99 درصد پرداخت‌ها غير حضوري است.
وي به ميزان پرداخت‌هاي غير حضوري در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: مشترکان در شهرستان بهار 98 درصد، در تويسرکان 99.2 درصد، در رزن 98.5، در کبودراهنگ 98.2 درصد، در ملاير 99.2 ، در نهاوند 99.2 و در همدان 98.7 درصد قبوض خود را به غيرحضوري پرداخت مي‌کنند.
*مطالبات 14 ميليارد توماني شرکت آب از مشترکان
قديمي با بيان اينکه پرداخت‌هاي غير حضوري از روش‌هاي ATM،Poz و اينترنت انجام مي‌شود، گفت: بخش زيادي از حرکت مردم به سمت پرداخت‌هاي غيرحضوري، ناشي از اطلاع رساني به مردم بود و در تمام قبوض نيز به پرداخت غير حضوري تأکيد شده است.
وي با اشاره به اينکه خدمات الکترونيکي براي ساير خدمات مشترکان نيز پيگيري مي‌شود، افزود: اين موضوع از طريق سايت شرکت به مشترکان خدمات‌رساني خواهد کرد، همچنين اپليکيشن ارائه خدمات ويژه تلفن همراه نيز طراحي شده که پس از راه‌اندازي اطلاع‌رساني مي‌شود.
معاون خدمات مشترکين و درآمد شرکت آب و فاضلاب همدان ميزان مطالبات شرکت آب و فاضلاب از مشترکان را 14 ميليارد تومان دانست و افزود: عمده مطالبات شرکت نيز به مشترکان خانگي برمي‌گردد.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x