دوشنبه 08 مرداد 1403 00:00:00
پنجمين نشست هسته مشاوران جوان غرب كشور به ميزباني شركت آبفاي استان همدان

پنجمين نشست هسته مشاوران جوان غرب كشور به ميزباني شركت آبفاي استان همدان

--

به گزارش روابط عمومي شركت آبفاي استان همدان پنجمين نشست هسته ي مشاوران جوان غرب كشور در سطح شركتهاي آب و آبفا به ميزباني شركت آبفاي استان همدان برگزار گرديد .
در اين مراسم مشاوران جوان شركتهاي آب منطقه اي و آبفا در بين استانهاي غربي كشور كه اينبار به ميزباني شركت آبفاي استان همدان برگزار گرديد» شركت نمودند. در اين نشست معاونت امور مشتركين شركت آبفاي استان همدان جناب آقاي عبداله زاده ضمن عرض خيرمقدم به مدعوين و ميهمانان به نقش جوانان در پيشبرد صحيح امور دستگاههاي خود پرداختند و تصريح داشتند در هر بنگاهي ارزيابي فرآيندها بر طبق شاخصهاي موجود از اولويت ويژه اي برخوردار است و جوانان خوش فكر نقش به سزائي در مديريت هزينه ها و كاهش هزينه ها ي دستگاه متبوع خود دارند . در ادامه مديرعامل شركت آبفاي روستائي نيز به نقش جوانان در ايجاد تحولات مثبت و بنيادين اشاره نمودند و تصريح داشتند جوانان بايد با استفاده از روشهاي نوين در تمامي عرصه ها حضوري فعال داشته باشند. و با برهم زدن رويه ها و روشهاي سنتي حركت ها و قدمهاي موثر و اصولي را به سمت مدرينته شدن بردارند . در اين مراسم آقاي داودي رئيس هسته مشاوران غرب كشور نيز با اشاره به نقش مشاوران جوان در مديريت مطلوب هزينه ها و بهينه سازي و هدفمندسازي هزينه هاي شركتها و ادارات اشاره نموده و تصريح داشتند بازنگري در انتخاب مشاورين جوان بايد در اوليت قرار گيرد و مديران تا حد امكان از جوانان فعال –علاقمند و متخصص در جايگاهها و پستهاي مختلف به عنوان مشاورين بهره مند گردند. در اين جلسه مديريت روابط عمومي جناب آقاي عزيزي گزارشي از فعاليتهاي فرهنگي شركت بالاخص تشكيلات حاميان آب ارائه نمودند و مطالب به صورت جزوه نيز در اختيار حضار قرار گرفت و اين حركت نو و بديع كه از سوي دفتر روابط عمومي شركت آبفاي همدان از سنوات قبل آغاز گرديده است با استقبال خوبي مواجه گرديد. از ديگر اقدامات چشمگير كه به جرات مي توان گفت شركت آبفاي استان همدان پيشرو در راه اندازي آن بوده است –سايت كودكان است كه بسيار شكيل و زيبا طراحي گرديده و از طريق سايت شركت آبفاهمدان به آدرس Hww.ir به راحتي قابل دسترسي مي باشد. 
در پايان آقاي جعفري مشاور جوان در شركت آبفاي استان همدان به ارائه ي گزارش از مجموعه فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در شركت آبفاهمدان اشاره نمودند و مشاورين ميهمان نيز از مشكلات پيشرو ي خود گفته و به تبادل نظر و ارائه ي مسائل موجود پرداختند و از تجربيات يكديگر نيز مطلع گرديدند.  

 

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x