شنبه 06 مرداد 1403 00:00:00
مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: امسال 11 كيلومتر شبكه فرسوده در شهرستان همدان اصلاح شده است.

مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: امسال 11 كيلومتر شبكه فرسوده در شهرستان همدان اصلاح شده است.

--

مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان گفت: امسال 11 كيلومتر شبكه فرسوده در شهرستان همدان اصلاح شده است.

حسيني بيدار اظهار داشت: شركت آب و فاضلاب استان و به تبع آن شركت آب و فاضلاب شهرستان همدان توانسته با تلاش فراوان نيروهاي خود قسمتي از شبكه آب شهري را كه احتمال مي‌رفت بر اثر مرور زمان دچار فرسودگي شده باشد اصلاح كند.
وي افزود: در اصلاح شبكه آب شهرستان همدان در نقاطي چون محله برج قربان، حسينيه بختياري‌ها، محوطه بازار و راستاي حسين‌خواني تلاش شده تا شبكه آب اين مكان‌هاي قديمي مدرن شده و حتي تا درب منازل مسكوني مشتركين از سيستم لوله‌گذاري جديد استفاده شده و حتي كنتور منازل نيز اصلاح شده است.
وي خاطرنشان كرد: از مردم خواستاريم تا ما را در مديريت مصرف آب كمك كنند چرا كه با توجه به اجرايي شدن طرح هدفمند كردن يارانه‌ها شركت آب و فاضلاب تلاش مي‌كند تا قيمت تمام شده آب را با مديرت مصرف شهروندان كاهش دهد.
وي تصريح كرد: از اين رو براي تحقق اين امر و بهينه كردن مديريت توزيع آب، نيازمند صرفه‌جويي شهروندان در استفاده از آب شرب و بهداشتي هستيم چرا كه هرچه قدر مردم براي مصرف بهينه آب تلاش كنند اين امر به اقتصاد كشور كمك مي‌كند.
حسيني بيدار ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در زمان بحران و نزديك شدن به فصل سرما از مشتركين خواستاريم تا روي كنتور خود و نقاطي را كه لوله‌هاي آب در فضاي باز قرار گرفته است را بپوشانند.
وي بيان داشت: با پوشاندن لوله‌هاي آبي كه در فضاي باز قرار گرفته است، از تركيدگي و يخ‌زدن لوله‌ها تا حد زيادي كاسته مي‌شود و از وقوع بحران و بي‌آبي در فصل زمستان كه منجر به ورود خسارت به شهروندان و شركت آب و فاضلاب مي‌شود جلوگيري به عمل مي‌آيد.
مدير آب و فاضلاب شهرستان همدان عنوان داشت: براي رفاه حال مشتركين شبكه آب و فاضلاب استان همدان تلفن گوياي 123 به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به نيازهاي مردم استان است.
وي در پايان گفت: از آنجايي كه در اكثر نقاط شهر همدان قنات وجود دارد همدان معروف به شهر هزار چشمه است و مديريت قنات‌ها جزو محدوده شهرداري محسوب مي‌شود كه با همكاري خوب نيروهاي شهرداري دايره اداره قنوات هم تشكيل شده و بودجه مورد نياز نيز به آن تعلق گرفته كه هم‌اكنون نيز نيروهاي شهرداري با مديريت مطلوب به دنبال هدايت مسير قنات‌ها به منظور آبياري فضاي سبز يا مصارف ديگر مورد نياز هستند.

captcha
فیلتر های بیشتر
فیلتر های کمتر

بخش های خبری

مطالب اخیر

آرشیو

برچسب ها

مریانج جورقان شرک آب و فاضلاب استان همدان افزایش دما تاسوعا و عاشورا پایش کیفیت آب مصرف بهینه آب پیشرفت مجمع خیرین آبرسان تحقیقات شهرستان رزن آموزش دهیاران میز خدمت نماز جمعه هفته صرفه‌جویی هفته صرفه جویی آبرسانی روستاها پدر آبرسان شبکه آبرسانی بنیاد علوی چاه آب شرب روستا پایش سلامت آب تقدیر اصلاح شبکه فاضلاب کلنگ زنی
فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x